کد مطلب: 

1140

زنی که با الگوبرداری از سریال های "فارسی وان" زندگیش را از هم پاشید!

زنی که با الگوبرداری از سریال های "فارسی وان" زندگیش را از هم پاشید!

به نوشته روزنامه  کیهان،شخصی با مراجعه به دفتر کیهان در الیگودرز گفت: نزدیک به ۱۰ سال قبل ازدواج کرده ام و حاصل این ازدواج دو فرزند است.

به گزارش سیتنا، وی که ساکن یکی از شهرهای همجوار الیگودرز است؛ گفت: سال گذشته تصمیم گرفتم که یک دستگاه ماهواره خریداری کنم؛ اما همسرم با این تصمیم بشدت مخالفت کرد تا اینکه بالاخره در پی اصرارهای مکرر و بدون توجه به نظر وی اقدام به نصب ماهواره کردم.
وی افزود: پس از مدتی و با تماشای برنامه شبکه های مختلف از کرده خود پشیمان شدم؛ اما چون این اقدام با اصرار خودم عملی شده بود به روی خودم نیاوردم تا اینکه پس از گذشت چندین ماه متوجه شدم رفتارهای همسرم تغییر کرده و کمتر به انجام فرایض دینی اهمیت می دهد. بطوری که سریال های شبکه فارسی وان در رأس همه امور زندگی ما قرار گرفته بود.
این فرد در ادامه افزود: مزاحمت های تلفنی، رد و بدل پیام و بی توجهی همسرم به من و بچه ها و… باعث شد که پس از مدتی متوجه شوم همسرم با تقلید از سریال های شبکه فارسی وان با جوانی دوست شده است.
این مرد نادم در ادامه گفت: در پی این رسوایی دادخواست طلاق داده و همسرم نیز بی تفاوت نسبت به موضوع من و بچه ها را رها کرده و به منزل پدرش در تهران رفته است.
وی ضمن گرفتن قول از ما که نام و نشانش را فاش نکنیم گفت: تصمیم گرفتم داستان زندگی و فروپاشی آن را برای همه نقل کنم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که همچون من عامل فروپاشی زندگی خود را فراهم می کنند به همین جهت برای اینکه شناخته نشوم عازم شهرستان الیگودرز شده و مشکل را جهت درج در روزنامه با شما در میان گذاشتم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-04 07:15

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
هر چیزی رو باید درست استفاده کرد و در حد ظرفیت طرف. من الان 10 ساله ماهواره دارم مشکلی هم ندارم. همسرم هم فرایض دینیش رو مثل ده سال قبل انجام میده
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
عمرا این داستان حقیقت داشته باشه. بسه دیگه به جای این مزخرفات چهار تا برنامه درست و حسابی که به شعور مخاطب توهین نکنه بسازید تا مردم از روی ناچاری سریال های آشغال فارسی 1 رو نبینن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید