کد مطلب: 

291310

پاسخ مدیرعامل شرکت مخابرات به شائبه تخریب تجهیزات فیبرنوری برخی رقبا

مدیرعامل شرکت مخابرات درباره شائبه تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت های اینترنتی توسط این شرکت، توضیح داد: همکاران من اصلا به هیچ وجه نه مجوز چنین کاری را دارند و نه چنین کاری را انجام می دهند.
پاسخ مدیرعامل شرکت مخابرات به شائبه تخریب تجهیزات فیبرنوری برخی رقبا

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر توضیحاتی را درباره شائبه تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت های اینترنتی توسط شرکت مخابرات ایران ارائه داد.

مجید سلطانی اظهار کرد: درباره اخباری که منتشر شده، روابط عمومی مخابرات ایران به صورت رسمی به این شائبه پاسخ داده است. درباره اخباری که منتشر می شود تا زمانی که صحت سنجی نشود، نمی شود تصمیم گیری کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ما در شرکت مخابرات سرگرم توسعه زیرساخت ها هستیم، گفت: اتفاقا زیرساخت های اپراتورها در کشور در بخش ثابت و سیار از سوی شرکت مخابرات ایران سرویس دهی می شود. در بخش ثابت تعداد زیادی از شرکت ها هستند که از زیرساخت ها و کابل های ما استفاده می کنند و یا مثلا شبکه های سیار از زیرساخت شرکت مخابرات ایران بهره مند می شوند.

وی با رد تخریب تجهیزات فیبرنوری توسط شرکت مخابرات ادامه داد: شرکت مخابرات که خودش سرویس دهنده است، چطور ممکن است که چنین اقدامی را انجام دهد؟ همکاران من اصلا به هیچ وجه نه مجوز چنین کاری را دارند و نه چنین کاری را انجام می دهند.

سلطانی خاطرنشان کرد: بارها این اتفاق افتاده که شبکه مخابرات ایران آسیب دیده است اما آیا ما اعلام کردیم که کجا و چه کسی این آسیب را وارد کرده است؟ ممکن است یک نفر با اهداف مشخص و به عمد و برای فضاسازی، اقدام به چنین کاری کند ولی ما هیچ موقع درباره چنین اتفاقاتی صحبت نمی کنیم.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که گزارش هایی درباره تخریب تجهیزات فیبرنوری توسط شرکت مخابرات به ما رسیده و فیلم هایی نیز در فضای مجازی منتشر شده که اتفاقاتی از این دست افتاده، من بارها عرض کردم که شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده و باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-19 15:04

افزودن دیدگاه جدید