کد مطلب: 

265963

تغییرات لوگوی گوگل کروم در دستگاه‌های مختلف

گوگل بعد از هشت سال، نماد گوگل کروم را تغییر خواهد داد و انواع مختلفی از آیکون‌ها را برای هر سیستم عامل ایجاد می‌کند.
گوگل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: توئیتی از "الوین هو" طراح گوگل کروم، نشان می دهد که گوگل برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ در لوگوی گوگل کروم تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.

ظاهر جدید با به روز رسانی برنامه Chrome Canary (کروم قناری) که یک نسخه آزمایشی و ناپایدار از مرورگر کروم است و توسط توسعه ‌دهندگان استفاده می‌شود، عرضه خواهد شد. سایر نسخه های کروم که کاربران اندروید می توانند نصب کنند، نسخه های پایدار، بتا و Dev (توسعه دهنده) هستند.

در مورد تغییر لوگوی کروم گفته می شود، سایه‌های بین رنگ ها (که به راحتی بین رنگ های قرمز و زرد دیده می شود) در حال حذف شدن هستند. این جلوه سه بعدی جزئی باعث می شد که ناحیه قرمز بالای رنگ زرد به نظر برسد.

حذف آن ناحیه سایه ‌دار کوچک باعث می‌شود که رنگ‌ها در نماد اصلی به ‌روز رسانی شده، صاف به نظر برسند.جالب اینجاست که گوگل انواع مختلفی از آیکون ها را برای هر سیستم عامل ایجاد کرده است.

در ChromeOS، رنگ‌های روشن‌تر و بدون شیب استفاده می‌شوند تا لوگو بتواند با بقیه نمادهای سیستم مطابقت داشته باشد. در MacOS، به زودی از یک سایه کوچک استفاده می شود تا به نماد، ظاهری سه بعدی بدهد.

در iOS، Chrome Beta نشان‌ واره را در پس‌زمینه‌ای به سبک طرح‌ بندی نشان می‌دهد تا نشان دهد که برنامه‌ای متمرکز بر توسعه‌دهنده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-07 08:29

افزودن دیدگاه جدید