کد مطلب: 

264542

اینستاگرام نحوه تولید محتوا خارج از پلتفرم را ارائه داد

اینستاگرام چندین به روزرسانی را منتشر کرد تا کاربرانش بتوانند محتوای خود را خارج از پلتفرم به اشتراک بگذارند.
اینستاگرام

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از adweek، نوشت: اینستاگرام نحوه تولید محتوا خارج از پلتفرم و جاسازی نمایه در وبسایت این شبکه اجتماعی را ارائه داد.

زمانی که پست‌های اینستاگرام از حساب‌های عمومی در توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود، پیش‌نمایش تصویر در توییت‌ها ظاهر می‌شود. توییت‌هایی که به پست‌های عمومی اینستاگرام پیوند دارند، پیش‌نمایش تصویر را در توییتر همراه با ریز عکس‌ها نشان می‌دهد، و عنوان پست علاوه بر پیش‌نمایش تصویر ظاهر می‌شود.

با کلیک کردن روی پیوند، افراد مستقیماً به پست اینستاگرام می‌روند و پیش‌نمایش‌هایی برای همه انواع پست‌ها ایجاد می‌شود. کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند در صورت عمومی بودن حساب کاربری خود، از جمله پیش نمایش حداکثر شش پست اخیر خود را در وبسایت‌های خارجی جاسازی کنند. این گزینه در آمریکا آغاز شد و برای کشور‌های بیشتری به زودی اضافه خواهد شد.

برای جاسازی نمایه اینستاگرام در وب، کاربران می‌توانند از قسمت چرخ دنده (gear icon) در نمایه خود کد embed را کپی کرده و در وبسایت قرار دهند. اینستاگرام همچنین گفت که کاربران می‌توانند به تنظیمات خود رفته و انتخاب کنند که نمایه عمومی یا پست‌های آن‌ها در وب‌سایت‌های خارج از اینستاگرام جاسازی شود یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-12-22 08:30

افزودن دیدگاه جدید