کد مطلب: 

261156

اپل واچ هفت با تاخیر عرضه می‌شود

سایت بلومبرگ اعلام کرد شرکت اپل ساعت هوشمند هفت خود را در ماه سپتامبر، معرفی می‌کند اما زمان عرضه آن مشخص نیست.
اپل واچ هفت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از techradar، نوشت: سایت بلومبرگ اعلام کرد شرکت اپل ساعت هوشمند خود به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

" براساس گزارش‌های شرکت اپل، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند ۷، در مقایسه با اولین  اپل واچ  و نسبت به ساعت‌های هوشمند پیش از خود بهترین  ساعت هوشمند باشد. گفته می‌شود این ساعت در مقایسه با اپل واچ‌های دیگر دارای صفحه نمایش بزرگتر بوده، که  از ۴۰ و ۴۴ میلی متر کنونی به ۴۱ و ۴۵ میلی متر می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود که صفحه نمایش با استفاده از تکنیک لمینیت جدید به سطح شیشه ساعت نزدیکتر شود. اپل واچ هفت همچنین دارای لبه‌های صاف و پردازنده بروز شده است.

همراه با تقاضای معمولی برای محصولات اپل بروز شده، پیدا کردن اپل واچ جدید در ابتدا دشوار است. در زمان عرضه اولین نسل اپل واچ در سال ۲۰۱۵، پیش خرید‌ها به سرعت فروخته شد و در دسترس بودن ماه‌ها مجدداً سفارش داده شد تا اینکه سرانجام زنجیره تامین اپل با تقاضا مواجه شد.

اپل واچ چه زمانی عرضه می‌شود؟

گفته می‌شود اپل حداقل یک رویداد مجازی را در ماه سپتامبر برنامه ریزی کرده است که iPhone ۱۳ را به همراه ساعت جدید Apple Watch به نمایش می‌گذارد. سایر محصولات مورد انتظار ۲۰۲۱ شامل AirPods ۳، iPad ۲۰۲۱ جدید، iPad Air ۵ به روز شده، iPad mini ۶ و MacBook Pro ۱۴ اینچی تازه شده است. با توجه به زمان بندی تاریخی رویداد‌های اپل، شرکت کوپرتینویی می‌تواند دعوتنامه‌ای برای رویداد iPhone در اوایل این هفته ارسال کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-14 15:22

افزودن دیدگاه جدید