کد مطلب: 

260898

رادیوپست کار خود را آغاز می‌کند

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، آغاز به کار رسمی رادیوپست را در روز جهانی پست اعلام کرد.
روز جهانی پست

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، حسن عمیدی، گفت: سری جدید برنامه‌های رادیوپست که در حال حاضر به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است، به‌صورت رسمی در هفته پست راه‌اندازی می‌شود. این برنامه در تمامی صفحات اجتماعی شرکت ملی پست در دسترس خواهد بود.

وی درخصوص برنامه‌های این رادیوی مجازی گفت: این برنامه در بخش‌هایی چون سرخط اخبار و رویدادهای پستی، صدای مشتری، صدای پستچی، گفت‌وگوی خبری، گزارش‌های پست و مردم، دانستنی‌های تمبر و فیلاتلیک (انواع کارت پستال، تمبر، پاکت نامه، سکه، اسکناس یا هر سند و کاغذی که به پست و تلگراف مربوط است) و رخدادهای پستی در جهان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ادامه داد: در نظر داریم بخش‌هایی چون فرهنگ سازمانی، سواد رسانه‌ای و پست در فضای مجازی را نیز به بخش‌های فوق اضافه کنیم. علاقمندان می‌توانند در زمینه‌های مختلف نویسندگی، گویندگی، گزارشگری، تدوین و صداگذاری و ... با رادیوپست همکاری کنند.

روز جهانی پست، سالانه در ۹ اکتبر(۱۷ مهرماه) برگزار می‌شود. روز جهانی پست، توسط کنگره جهانی پست ۱۹۶۹ در توکیو به مناسبت سالگرد ایجاد اتحادیه جهانی پست (UPU) در سال ۱۸۷۴ انتخاب شد. اتحادیه جهانی پست، تمرکز بر انقلاب ارتباطات جهانی را با این هدف دنبال کرد که افراد در سراسر جهان بتوانند، بنویسند. روز جهانی پست با هدف ایجاد آگاهی از نقش خدمات پستی در زندگی روزمره افراد و همچنین سهم آن در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-07 09:36

افزودن دیدگاه جدید