کد مطلب: 

255478

شیائومی و دو گوشی هوشمند جدید گیمینگ

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که شیائومی دو گوشی هوشمند جدید را در دستور کار خود قرار داده است.
شیائومی و دو گوشی هوشمند جدید گیمینگ

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق گزارش‌ها شرکت شیائومی دو گوشی هوشمند جدید روانه بازار خواهد کرد. یکی گوشی شاه ماشین (machine king) است و دیگری "e-sports game phone" نام دارد. البته همانطور که انتظار می‌رود عرضه این دستگاه‌ها زمان بر بوده و زمان مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است.

البته کارشناسان گفته اند اگر بخواهیم حدس بزنیم احتمالا این گوشی‌ها همان گوشی‌های مورد انتظار یعنی دو گوشی Xiaomi Mi ۱۱ Ultra و Black Shark ۴ هستند که هر دو در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد. هر دو گوشی، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را همراه با تمرکز فوق العاده در تصویربرداری با دوربین بزرگنمایی پریسکوپ (۵ یا ۱۰ برابر) ارائه می‌دهند و به دلیل به کاربر احتمالاً نرخ تازه سازی بالاتر از ۱۲۰ هرتز را ارائه خواهند داد.

احتمالا طبق معمول این 2 گوشی ویژگی هایی شامل حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج را هم در خود خواهند داشت. البته  باتری ها هم احتمالا لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض باشند. طبق گزارش ها در پشت گوشی بلک شارک 4 ، می‌توان یک طراحی نسبتا ساده و سه دوربین تراز شده به صورت افقی و همچنین یک فلاش کوچک LED را مشاهده کرد اما طراحی هیچ چیز پر زرق و برق نیست.

بر اساس اسناد، TENAA شاخه بازی شیائومی، در حال آماده سازی دو گوشی جدید از Black Shark برای عرضه به بازار است. جالب است بدانید Black Shark (بلک شارک) به معنی کوسه سیاه است.
خط تولید بلک شارک همواره گیمر‌ها و علاقمندان به بازی را با گوشی‌های عالی و بی نظیرش شگفت زده می‌کند ، اما این دوست داران باید تا رونمایی از این گوشی های جدید صبر کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-15 11:31

افزودن دیدگاه جدید