کد مطلب: 

241215

مشکلات متعدد هوآوی با آمریکا همچنان ادامه دارد!

یک شرکت آمریکایی با نام ورایزن با سرقت حق ثبت اختراعات شرکت هوآوی خشم مسئولان این شرکت را برانگیخته است.
مشکلات متعدد هوآوی با آمریکا همچنان ادامه دارد!

به گزارش سیتنا، شرکت هوآوی اخیرا بر علیه شرکت Verizon به دلیل استفاده غیرمجاز از ثبت اختراعات شکایت کرده است. این اتهامات شامل استفاده غیر مجاز از بیش از ۱۲ ثبت اختراع شرکت هوآوی می‌شود که مربوط به بخش‌های امنیت دنلود، شبکه رایانه و سرویس‌های ویدیویی می‌شوند. رئیس بخش امور اداری و حقوقی شرکت هوآوی، سونگ لویی‌پینگ، در طی بیانیه‌های اخیر خود اعلام کرد که نتایج تحقیقات چند سال و مطالعات شدید شرکت هوآوی توسط ورایزن مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. وی در ادامه اظهار داشته هدف از این شکایات تنها پرداخت مبلغی برای حق استفاده از اختراع و ثبت نام هوآوی به عنوان مخترع اصلی است.

تلاش هوآوی برای بهبود شرایط

در حال حاضر شرکت ورایزن هیچ‌گونه پاسخی درباره اتهامات خود نداده وشرکت همچنان در حالت سکوت قرار دارد. شرکت‌های هوآوی و ورایزن، از ماه فوریه، جلسات متعددی در این باره برگذار کردند، اما به نظر می‌آید که مسئولان این دو شرکت نتوانسته‌اند در این باره به توافق دو طرفه برسند. گزارش منتشر شده از مصاحبه خبرنگاران با مسئولان شرکت هوآوی حاکی از آن است که سونگ لویی‌پینگ تلاش کرده تا به توافقی با شرکت مقابل برسد، اما آن‌ها در این روند همراهی نکرده‌اند در نتیجه شرکت هوآوی ناچار به شکایت از ورایزن شده است.

یک شخص ناشناس که ظاهرا از شرایط این موضوع به کلی با خبر است اخیرا اعلام کرده هوآوی شش جلسه با شرکت ورایزن برگزار کرده که شامل بررسی ۲۰۰ ثبت اختراع می‌شده است، اما این شرکت ترجیح داده تا تنها به ۱۲ تا از این موارد در دادگاه بپردازد چرا که این ۱۲ ثبت اختراع مدارک محکم‌تری را برای جواب گرفتن در دادگاه به خود اختصاص می‌دهند. شرکت هوآوی تاکیید کرده که آن‌ها بر علیه انتشار علم و به اشتراک گذاشتن آن نیستند، اما همچنین باور دارند که حقوق سازنده و مالک هر اثر باید حفظ شود. این اولین بار نیست که سازمان‌های آمریکایی برای هوآوی مشکل ایجاد می‌کنند. سال گذشته نیز کمیسیون ارتباطات فدرال با منع کردن محصولات شرکت هوآوی آن‌ها را تهدیدی برای امنیت کاربران دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-08 11:16

افزودن دیدگاه جدید