کد مطلب: 

292297

اوسمار: امشب خیلی ناراحتم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید: «بازیکنان ما کارشان روی توپ‌های هوایی را خوب انجام دادند.»
اوسمار: امشب خیلی ناراحتم

به گزارش سیتنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال گفت: شب همگی بخیر. می‌خواهم به نمایش زیبایی که هواداران در ورزشگاه ایجاد کردند تبریک بگویم. مخصوصا هواداران تیم ما که تمام سعی خود را کردیم برنده شویم اما متاسفانه نشد.همه دیدند که ما تمام سعی‌مان را کردیم تا در زمین حریف با حمله کردن و پاسکاری نتیجه مدنظر را بگیریم. تیمی که در کل لیگ با همین روش بازی کرده و به نتایجی که خواسته رسیده. متاسفانه امروز ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری را به وجود بیاوریم. خیلی از بازی های لیگ مانده و تا آخرش می‌جنگیم تا به هدفی که می خواهیم برسیم.»

او در مورد نیمه اول بازی هم حرف زد و گفت:« در ابتدای نیمه اول یک مقدار فشار بود چند توپ بلند فرستادیم اگرچه این روش بازی ما نیست. بعدش توانستیم بازی را روی زمین بیاوریم و با پاسکاری بازی را کنترل کردیم اما توپ های ما در محوطه جریمه حریف آنطور که می خواستیم به ثمرنتیجه نرسید. بازیکنان ما خیلی کارشان را روی توپ های هوایی خوب انجام دادند.»

خبرنگاری از اوسمار پرسید که شما می‌دانستید استقلال می‌خواهد از فضای پشت دانیال اسماعیلی فر استفاده کند که اوسمار این واکنش را نشان داد:«ممنون بابت دید خوب شما نسبت به بازی، دقیقا چنین اتفاقی افتاد. یا در همان ۱۵ دقیقه اول دیدید از جایی که ماشاریپوف بود، اورلود می‌کردند تا از فضای پشت دانیال وارد شوند. یک قسمت بازی که داور وارد زمین شد با بچه‌ها صحبت کردیم که به دانیال کمک کنند تا از این کار جلوگیری کنند.»

سرمربی پرسپولیس از اظهار نظر درباره داوری خودداری کرد و گفت:«در مورد داوری زیاد صحبت نمی‌کنم و متخصصان در باشگاه و در رسانه‌ها هستند که صحبت کنند. نمی‌توانیم بگوییم که پنالتی بوده یا نه یا هر چیز دیگری، بهتر است که کارشناسان در این مورد صحبت کنند.»

اوسمار درباره جذب مهاجم خارجی هم گفت:« این یک سوال تکراری از اوسمار در نشست‌های خبری است و او عنوان کرد: همانطور که قبل از بازی گفتم، تمام تمرکز ما این هفته روی دربی بود و از فردا شروع می‌کنیم که بازیکنان آزاد در سطح فوتبال را ببینیم که شرایطی که ما می‌خواهیم را داشته باشد. فقط نمی‌خواهیم که یک بازیکن بگیریم که بگوییم بازیکن خریده‌ایم، می‌خواهیم بازیکنی بگیریم که به تیم کمک کند.»

او در پایان گفت:« ما مثل تماشاگران از تساوی رضایت نداریم چون بهترین فرصت بود که به حریفمان نزدیک شویم. فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه آخر تلاشمان را کردیم که چند ضربه داشتیم و آن خطایی که پشت ۱۸ قدم داشتیم. تا آخرین لحظه حمله کردیم تا به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-03-13 23:39

افزودن دیدگاه جدید