کد مطلب: 

290622

دستگیری چهار آزارگر به‌جرم تعرض به دو نوجوان

چهار مرد تبریزی که با توسل به زور دو پسر ۱۸ ساله را شبانه در یکی از ارتفاعات تبریز مورد تجاوز وحشیانه قرار داده بودند در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان پای میز محاکمه رفتند.
دستگیری چهار آزارگر به‌جرم تعرض به دو نوجوان

به گزارش سیتنا، اواسط مهرماه سال جاری، شب از نصفه گذشته بود و در آن سیاهی شب، تنها نور ماه و نیز اندکی نور چراغ ماشین ها بود که فضا را روشن کرده بود. همه جا تیره و تاریک به نظر می رسید و در آن سیاهی شب، ۲ پسر ۱۸ ساله که کارگر پیتزا فروشی در منطقه ولیعصر تبریز بودند محل کار خود را ترک می کنند تا به سمت منزلشان رهسپار شوند؛ اما تنها اندکی از مغازه پیتزافروشی دور شده بودند که ناگهان پراید سفیدرنگی مقابل پایشان ترمز می کند، سریع ۴ مرد قوی هیکل از آن پیاده شده و در یک چشم برهم زدنی این دو پسر جوان را سوار بر خودرو می کنند و از محل متواری می شوند.

رکنا در خبری آورده که خودرو را به سمت یکی از ارتفاعات تبریز می رانند و به طرز وحشتناکی هر دو پسر را مورد تجاوز وحشیانه قرار داده و سپس در همان محل رها می کنند. دو پسر بخت برگشته با این بلایی که به سرشان آمده بود، در آن لحظه نمی دانند چیکار کنند و به کجا بروند. گیج و منگ می شوند؛ اما اندکی بعد به خودشان می آیند و تصمیم به شکایت می گیرند.

بنابراین صبح روز بعد با مراجعه به اداره پلیس آگاهی تبریز شکایت خود را مطرح می کنند، با شکایت این ۲ پسر، پرونده آنان برای اخذ دستورات قضایی به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان ارسال و قضات دادگاه دستورات لازم را برای بررسی و نیز دستگیری سریع متهمان مورد ادعای دو پسر جوان به کارآگاهان پلیس آگاهی صادر می نماید.

با دستور قضایی کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز می کنند و در ابتدا به محل حادثه می روند تا شاید سرنخ هایی به دست آورند اما از آنجایی که متهمان هیچ ردی از خود در این جنایت هولناک برجای نگذاشته بودند، کارآگاهان از شیوه های فنی و پلیسی برای پیدا کردن و دستگیری متهمان استفاده می نمایند که در نهایت نیز با توسل به همین شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری هرچهار متهم می شوند که در حال حاضر متهمین با صدور قرار قانونی در بازداشت بوده و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-02-02 13:15

افزودن دیدگاه جدید