کد مطلب: 

289256

سامره: عددشان را بگویند تا پولش را بدهیم و جدول برگردد

علی سامره سرپرست باشگاه استقلال باور نمی کند که رای کسر امتیاز دو تیم سپاهان و پرسپولیس شکسته و امتیازهای شان برگردانده شده است.
سامره: عددشان را بگویند تا پولش را بدهیم و جدول برگردد

به گزارش سیتنا، علی سامره سرپرست باشگاه استقلال باور نمی کند که رای کسر امتیاز دو تیم سپاهان و پرسپولیس شکسته و امتیازهای شان برگردانده شده است. او آن قدر عصبانی و ناراحت بود که قبل از طرح هر سوالی این صحبت ها را مطرح کرد.

-واقعا شورش را درآورده اند و این فوتبال شده مسخره بازی که هر طور بخواهند رفتار کنند.

-من می خواهم بدانم اگر این تیم ها خلاف نکرده اند چرا جریمه های شان را نمی بخشند. اگر خلافی شده که شده پس چرا رای را برگرداند.

-با این کار فقط راه خلاف در فوتبال را باز کرده و به نوعی آموزش می دهند که اگر خواستیم قانون را دور بزنیم و بعد پولش را بدهیم. اگر این طور است الان هم عددشان را بگویند تا باشگاه هم پرداخت کند و جدول را برگرداند.

-خیلی جالب است، خودشان در برنامه تلوزیونی به خلاف شان و گرفتن پول از شخصی خارج از باشگاه اعتراف می کنند اما الان امتیازشان هم برمی گردد.

- من از روسای دولت و وزارت ورزش و همه ان هایی که ادعای مسلمانی و گرفتن حق مظلوم را دارند خواهش می کنم حق استقلال را بگیرند چون باشگاه استقلال مظلوم واقع شده است.

-مسئولان فدراسیون بدانند با این تصمیم راه خلاف در فوتبال را باز کردند و خواهشا از این به بعد ادای انسان های مومن را درنیاورند.

-من از این ناراحتم که خلاف نکردیم و متضرر شدیم.کاش ما هم خلاف کرده بودیم،به خواسته مان می رسیدیم و الان هم پولش را می دادیم.

-ظاهرا ما نمی توانیم در اینم فوتبال حق مان را بگیریم و مطمئن باشید از طریق فیفا اقدام می کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-12-27 11:32

افزودن دیدگاه جدید