کد مطلب: 

281789

مرگ تلخ زن جوان هنگام فرار از چنگال راننده بی‌رحم تاکسی در مرکز تهران

دختر جوان که قصد داشت از چنگال یک راننده تاکسی در خیابان میرزای شیرازی فرار کند، دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.
مرگ تلخ زن جوان هنگام فرار از چنگال راننده بی‌رحم تاکسی در مرکز تهران

به گزارش سیتنا، اردیبهشت ماه سال جاری، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های مرکز تهران مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس با تماس تلفنی به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد زن جوانی مواجه شدند که براثر شدت جراحات وارده فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد زن جوان به دلیل جراحت در یک حادثه توسط امدادگران اورژانس از خیابان میرزای شیرازی به این مرکز درمانی منتقل شده است.

بدین ترتیب تیم جنایی برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند و فیلم دوربین‌های مداربسته موجود را هدف بازبینی قرار دادند که در آن مشخص شد، متوفی سوار بر یک تاکسی در حال حرکت بوده و قصد داشته تا با مقاومت از وسیله نقلیه موردنظر خارج شود اما با قفل بودن درب‌ها مواجه است.

در ادامه مشخص شد، دختر جوان هنگامی که متوجه شده درب‌ها قفل است به سختی خود را از پنجره صندلی کنار راننده تاکسی به آسفالت پرتاب کرده و پس از این حادثه مرگبار راننده بی‌رحم این وسیله نقلیه با بی‌توجهی به مسیر خود ادامه داده و نهایتا متواری شده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم واقع در خیابان میرزای شیرازی، قاضی جنایی دستور داد تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا هویت متهم شناسایی و سپس او دستگیر شود.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و اقدامات برای دستگیری متهم پرونده آغاز شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-06-20 10:33

افزودن دیدگاه جدید