کد مطلب: 

277439

یحیی گل محمدی بدون لجن بازی و مشکل داوری به هوادار باخت!

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که حالا وقت حمایت از یحیی گل محمدی است.
یحیی گل محمدی بدون لجن بازی و مشکل داوری به هوادار باخت!

به گزارش سیتنا، پرسپولیسی ها در چهار هفته اخیر لیگ نتوانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند و همین مساله باعث شد که صدر جدول را به سپاهان واگذار کند. تیم روی فرم یحیی این روزها حال و روز خوشی ندارد و اگر وضعیت به همین صورت پیش برود احتمال دارد که به زودی جایگاه دوم را نیز از دست بدهد. بهزاد داداش زاده هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است که حواشی اخیر دلیل اصلی افت تیم و از دست دادن صدر جدول است اما برای بازگشت به دوران اوج یحیی باید کاملا از سوی هواداران و پیشکسوتان تیم حمایت شود. بعد از باخت پرسپولیس به هوادار در مورد آخرین شرایط این تیم با پیشکسوت باشگاه هم صحبت شده‌ایم؛

از باخت به هوادار شروع کنیم، ارزیابی شما از این بازی چیست؟
در این بازی از نظر من نه لجن بازی وجود داشت و نه مشکل داوری تاثیر گذاری در بازی بود و در واقع پرسپولیس باخت چون مشکل روحی روانی داشت و در این مساله یحیی باید پاسخگو باشد، تیم دقیقا از زمانی که حواشی داوری در بازی ها شروع شد از صدر جدول دور شد.

پرسپولیسی ها البته روی صحنه گل به اشتباه داوری و خطا نگرفتن روی عمری اعتراض داشتند
اگر خطا روی عمری هم درست باشد آن صحنه مستقیم منجر به گل نشد، بلکه توپ به فرشاد فرجی رسید و اشتباه نابخشودنی این مدافع باعث شد که بازیکن هوادار به راحتی با بیرو تک به تک شود و گل بازی را بزند. فرجی خیلی راحت می توانست آن توپ را دفع کند، من واقعا غافلگیر شدم که چطور این بازیکن موفق نشد توپ را دور کند.

عملکرد مهاجمان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
نمی‌دانم چرا یحیی به عیسی که هنوز به آمادگی نرسیده به صورت فیکس بازی داد و دقیقا در دقایق پایانی و زمانی که به قدرت سر زنی دیاباته نیاز داشتیم او را بیرون کشید مهاجم سرزن که در آن دقایق خیلی می توانست به تیم کمک کند. به همین دلیل از نظر من یحیی از اول در ارنج تیم وتعویض هایی که انجام داد اشتباهاتی داشت و همین اشتباهات باعث شد که تیم این بازی را واگذار کند. از طرف دیگر نیمکت نشینی ترابی از نظر من اصلا درست نبود، اگر فیکس بود می توانست به تیم کمک زیادی کند.

یحیی توانایی خارج شدن از این شرایط را دارد؟
به نظر من همه مشکلات تیم درست از زمانی آغاز شد که اعتراضات یحیی به داوری آغاز شد و به نظر من او در مشکلات داوری و اعتراض به آن غرق شده است قطعا خودش هم می تواند تیم را از این شرایط خارج کند. تیم نیاز به آرامش دارد که هیچ کس جز یحیی نمی‌تواند آن را به تیم برگرداند. از طرف دیگر بازیکنان نیز باید تلاش خود را دو برابر کنند تا بتوانند بار دیگر آب رفته را به جوی برگردانند و به صدر برگردند.

سپاهان با برد مقابل ذوب آهن اختلاف را با استقلال و پرسپولیس به 3 امتیاز رساند
هنوز 10 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و پرسپولیس هنوز فرصت جبران دارد و بازی با سپاهان بهترین زمان برای استارت دوباره تیم است. پرسپولیس تیم بازی‌های بزرگ است و با گذر از سد تیم سپاهان می تواند به لحاظ روحی خودش را تقویت کند راه قهرمانی در لیگ و جام حذفی را طی کند.

بازی دوستانه سپهان زنیت قبل از بازی جام حذفی نیز حواشی به همراه داشت
تعجب می‌کنم چطور فدراسیون و سازمان لیگ در حساس ترین مقطع لیگ، به بهانه بازی تدارکاتی یک تیم،بازیها را با تاخیر برگزار می سازد .چرا این بازی برای تیم سپاهان در تعطیلی طولانی لیگ برگزار نشد؟ این ها سوالاتی است که جواب آن مشخص نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-02-14 19:57

افزودن دیدگاه جدید