کد مطلب: 

228121

هفت مقدس روی عدد شانس؛ ۴ برای خالق ۴

اولین تجربه مربیگری مرد محبوب آبی ها یک برد پرگل و امیدبخش بود و کارنامه کاری او با یک پیروزی با ارزش آغاز شد.
هفت مقدس روی عدد شانس؛ ۴ برای خالق ۴

به گزارش ایران پژواک، خالق نماد عدد ۴ برای استقلالی ها در اولین تجربه حضورش به عنوان سرمربی استقلال به یک برد با ۴ گل دست پیدا کرد. داستان مربیگری فرهاد مجیدی مرد محبوب و ستاره شماره ۷ استقلال در سال های گذشته ، با یک اتفاق فوق العاده برای او و هواداران این تیم آغاز شد.

مجیدی که تنها چند ماه قبل به عنوان دستیار وینفردشفر به کادرفنی استقلال اضافه شده بود بعد از جدایی این مرد آلمانی و در فاصله دو سه روز مانده به بازی حساس هفته بیست و هشتم برابر استقلال خوزستان به عنوان سرمربی انتخاب شد. او در اولین روز سرمربیگری اش به یک برد خوب و مهم دست پیدا کرد چرا که استقلال با این سه امتیاز تا آخرین هفته لیگ برتر می تواند به قهرمانی امید داشته باشد.

او که خالق نماد ۴ برای استقلالی ها به واسطه پیروزی در ۴ دربی پیاپی است زندگی جدیدش به عنوان سرمربی را نیز با عدد ۴ شروع کرد. گویا ۴ عدد شانس شماره هفت مقدس آبی ها باشد.

سرمربی ۴۲ ساله استقلال در ادامه ۴ بازی مهم دیگر پیش رو دارد و حالا این سوال پیش می آید که این عدد خوش شانسی در تعداد بازی ها نیز می تواند به این ستاره روزهای نه چندان دور کمک کند؟ استقلال علاوه بر شانس قهرمانی در لیگ برتر این شانس را هم دارد که با کسب دو نتیجه خوب به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-01 22:52

افزودن دیدگاه جدید