کد مطلب: 

201168

مهاجم پس از بی حس کردن قربانی به او تجاوز می‌کند (+تصاویر)

ویدیوی وحشتناکی اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که جزئیات تجاوز جنسی در امریکا را به تصویر کشیده است. در این ویدیو، فرد تجاوزگر در حالی دیده می‌شود که قربانی خود را بر روی پله‌ها بی حس می‌کند و او را پایین می‌برد.
مهاجم پس از بی حس کردن قربانی به او تجاوز می‌کند (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، در جزئیات خبر آمده است که در صبح یکشنبه هفته گذشته در مرکز شهر سانتا آنا در ایالت کالیفورنیا، زنی 26 ساله، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

این حادثه در نزدیکی خیابان سوم و برودوای در شهر سانتا آنا روی داد. ویدیویی که بخشی از حمله را نشان می‌دهد، توسط پلیس منتشر شده است.

پلیس اعلام کرد که یک مرد، قربانی را در داخل یک ساختمان دنبال کرد و روی پله‌ها به سمت او حمله کرد. به نوشته روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، مهاجم، قربانی را بی حس کرد.

بخش‌های منتشر شده از حادثه، زن را نشان می‌دهد که به دنبال سرویس بهداشتی، وارد ساختمان می‌شود. پس از مدت زمانی کوتاه، مردی که پیراهن آستین کوتاه و شلوار لی به تن دارد، به دنبال زن وارد ساختمان می‌شود.

دوربین مادون قرمز نشان می‌دهد که مرد به زن حمله ور شده و او را بی حس می‌کند.

حدود ساعت 2:35 صبح، پلیس طی تماسی تلفنی، گزارشی از وقوع تجاوز جنسی دریافت می‌کند. پلیس ویدیو را منتشر کرده تا هرکس اطلاعی از مهاجم در دست دارد، در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-31 00:27

افزودن دیدگاه جدید