کد مطلب: 

4081

دسترسی به اینترنت و تلفن در خطوط پروازی عمان ایر در مسیر تهران - مسقط

نائب رئیس ناوگان هواپیمایی عمان ایر، گفت:  حضور عمان ایر در ایران نه تنها به افزایش ارتباطات بین دو کشور کمک می کند بلکه همراه با افزایش سفرهای توریستی، زمینه‎ی همکاری های بیشتری را برای تجار و بازرگانان دو کشور فراهم می آورد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه ایران عمان، در این نشست "عبدالرزاق بن جمعه الرئیسی" نائب رئیس ناوگان هواپیمایی عمان ایر، "اسامه بن کریم الحرمی" مدیرکل روابط عمومی رسانه‎‎های عمان ایر، "محمد بن مبارک الشکیلی" مدیرکل بازاریابی عمان ایر، "ذوالفقار الزدجالی" مدیر اجرایی نمایندگی فروش عمان ایر در ایران ، "ایجاز خان" مدیر منطقه ای حوزه‎‎‎ی خلیج فارس، خاورمیانه و آفریقای عمان ایر و "محمد باقر نحوی" مدیر شرکت سفیران تور نماینده‎ی شرکت عمان ایر در ایران حضور داشتند.
 
در این نشست خبری، عبدالرزاق به جمعه الرئیسی، گفت: همانطور که مطلع هستید خطوط پروازی عمان ایر به صورت روزانه از اول سپتامبر سال جاری بین فرودگاه بین المللی مسقط و فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران دایر شده است. در این پروازها از هواپیمای نوع Embraer E175  استفاده می شود که دارای 71 صندلی می باشد که 11 صندلی این هواپیماها برای مسافران در کلاس پروازی تجاری اختصاص داده شده است. سرگرمی‎های موجود در خطوط پروازی عمان ایر نیز شامل آخرین فیلم های روز، بازی های آنلاین، دسترسی به اینترنت و امکان برقراری تماس تلفنی می باشد.
 
نائب رئیس ناوگان هواپیمایی عمان ایر، افزود: بعد از انجام مطالعات و تحقیقات میدانی بر روی کشور ایران، عمان ایر در ایران حضور پیدا کرد. این حضور نه تنها به افزایش ارتباطات بین دولت ایران و عمان کمک می کند بلکه باعث می شود که مردم دو کشور نیز به راحتی به عمان و ایران سفر کرده که این، زمینه‎ی همکاری های بیشتری را برای تجار و بازرگانان و توریست های دو کشور فراهم می آورد.
 
وی ادامه داد: با شروع این پروازها، هم ایرانیان و هم عمانی‎ها به راحتی می توانند به صورت مستقیم ما بین دو کشور در تردد باشند که این از اولین اهداف حضور هواپیمایی عمان ایر در ایران است. اگرچه خطوط پروازی عمان ایر این امکان را برای ایرانیان فراهم می آورد تا از طریق کشور عمان به کشورهای خاور دور و اروپا نیز سفر کنند ولی هدف اصلی عمان ایر، جذب هر چه بیشتر مسافران ایرانی برای بازدید از کشور زیبای عمان می باشد.
 
وی ادامه داد: مسافران ایرانی با یک پرواز به مسقط می توانند با زیبایی‎ها، طبیعت شگفت انگیز و مهمان نوازی گرم عمانی ها آشنا شوند و البته حضور عمانی ها نیز در ایران نیز جای خرسندی دارد چرا که آن ها می توانند با جاذبه های ایران و طبیعت زیبای ایران نیز آشنا شوند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور هواپیمایی عمان ایر در ایران، نه تنها صنعت توریست دو کشور به رونق بیشتری دست خواهد یافت، بلکه عمانی ها نیز می‎توانند از امکانات پزشکی ایران بهره درمان لازم را ببرند.
انتهای پیام
http://iranoman.com 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-24 11:59

افزودن دیدگاه جدید