کد مطلب: 

286525

پست مسی برای اینتر میامی؛ تصمیم بزرگ نابغه درباره بارسلونا

لیونل مسی، فوق ستاره اینتر میامی، ارزیابی مثبتی از اولین فصل حضورش در آمریکا ارائه کرد و گفت فکر می‌کند فصل بعدی از این هم می‌تواند بهتر هم باشد و می خواهد در تیمش بماند.
پست مسی برای اینتر میامی؛ تصمیم بزرگ نابغه درباره بارسلونا

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مسی پس از جدایی از پاری سن ژرمن در ژوئن امسال، به دنبال ماجراجویی جدیدی در آمریکا رفت و قراردادی به مدت دو سال و نیم با اینتر میامی امضا کرد. این فوق ستاره در تیمش تاثیر قابل توجهی گذاشت و در 14 بازی اول خود در تمام رقابت ها 11 گل به ثمر رساند و حتی به میامی کمک کرد تا اولین جام تاریخ خود را در لیگز کاپ کسب کند.

میامی در پایان رقابت های خود در سال 2023 با مصدومیت مسی دچار افت شد و از حضور در پلی آف باز ماند. با این حال، این بازیکن 36 ساله مشتاق است تا روی نکات مثبت چند ماه اول حضورش در ایالات متحده تمرکز کند و پیش بینی می کند که در سال 2024 "لحظه های باورنکردنی" بیشتری وجود خواهد داشت.

مسی در پستی در اینستاگرام خود نوشت: "من به تمام کارهایی که با تیم در این فصل انجام دادیم افتخار می‌کنم. با تلاش و کار جمعی توانستیم لیگز کاپ را به دست بیاوریم و اولین قهرمانی تاریخ اینترمیامی را کسب کنیم. در جام آزاد لامار هانت آمریکا و حتی تا آخرین لحظه برای ورود به پلی آف لیگ می جنگیدیم. ما با همه نکات مثبت و مهمتر از همه با آرزوی پیشرفت برای رقابتی تر شدن در سال آینده اینجا هستیم. من می خواهم از همه افراد باشگاه و شهر میامی برای حمایتی که از ما می کنند تشکر کنم. من مطمئن هستم که همانطور که در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده است، لحظات باورنکردنی بیشتری را با هم تجربه خواهیم کرد. آغوشی برای همه!"

پست مسی برای اینتر میامی؛ تصمیم بزرگ نابغه درباره بارسلونا

گفته می‌شد مسی بعد از عدم موفقیت اینتر میامی برای رسیدن به پلی آف به صورت قرضی به بارسلونا باز خواهد گشت. با این حال، ملی پوش آرژانتینی، اصرار دارد که در ماه های آینده فقط بر روی وظایفش با تیم ملی آرژانتین تمرکز خواهد کرد و از تعطیلات با خانواده در میامی لذت خواهد برد.

سرمربی تیم تاتا مارتینو، در حال حاضر به برنامه ریزی برای فصل 2024 فکر می کند و لوئیس سوارز را به عنوان هدف اصلی در نقل و انتقالات انتخاب کرده است و این مهاجم سابق بارسلونا خوش هم تمایل دارد تا از باشگاه برزیلی فعلی اش یعنی گرمیو برای بازی کنار مسی به آمریکا برود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-10-23 07:40

افزودن دیدگاه جدید