کد مطلب: 

283459

بلاگر مشهور گیاه‌خوار بر اثر گرسنگی درگذشت!

ژانا سامسونوا، بلاگر مشهور روس که رژیم گیاهخواری مفرط را دنبال می‌کرد و تغذیه‌اش به چند گیاه خاص محدود بود، بر اثر گرسنگی شدید از دنیا رفت.
بلاگر مشهور گیاه‌خوار بر اثر گرسنگی درگذشت!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، این بلاگر تصمیم گرفته بود تنها با رژیم غذایی میوه‌های استوایی زندگی کند و برای این منظور به مالزی سفر کرده بود.

این زن ۳۹ ساله اهل روسیه در ‌شبکه‌های اجتماعی غذاهای خام را بسیار تبلیغ می‌کرد و در پلتفرم‌های TikTok، فیس بوک و اینستاگرام میلیون‌ها بیننده او را می شناختند.

روز ۲۱ ژوئیه، زانا پس از مدتی درد، در جریان سفر خود به آسیای جنوب شرقی به دنبال درمان پزشکی رفت، اما مدت کوتاهی پس از آن درگذشت.

یکی از دوستانش به نیوزفلش گفت: چند ماه پیش، در سریلانکا، او خسته به نظر می‌رسید، پایش ورم کرده بود. او را برای معالجه بستری کردند، اما او دوباره کارش را ادامه داد. وقتی او را در پوکت دیدم، وحشت کردم.

دوستش اضافه کرد: من همسایه او بودم و هر روز می‌ترسیدم صبح جسد بی‌جانش را پیدا کنم، او را متقاعد کردم که برای معالجه اقدام کند اما قبول نکرد.

یکی دیگر از دوستانش گفت او در چهار سال گذشته به یک رژیم غذایی کاملا خام گیاهخواری پایبند بوده و فقط میوه، جوانه و تخمه آفتابگردان و آب‌میوه مصرف کرده است.

سامسونوا در جدیدترین پست خود در اینستاگرام نوشته بود: من هر روز بدن و ذهنم را در حال تغییر می‌بینم، خود جدیدم را دوست دارم و هرگز به عادت‌هایی که قبلا انجام می دادم برنخواهم گشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-08-02 11:32

افزودن دیدگاه جدید