کد مطلب: 

183994
به طور میانگین در هر ماه:

سامانه سپهر بانک صادرات حدود ٧٠٠ میلیون تراکنش انجام می دهد

مشتریان بانک صادرات ایران به دلیل تنوع و سرعت در ارایه خدمات هر ماه حدود هفتصد میلیون تراکنش بانکی را از طریق سامانه سپهر به انجام می رسانند.
سامانه سپهر بانک صادرات حدود ٧٠٠ میلیون تراکنش انجام می دهد

به گزارش سیتنا، این بانک به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری نوین ، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی برپایه سامانه یکپارچه را دراولویت قرار داده است که این مهم مورد اقبال ویژه هموطنان واقع شده است به گونه ای که هر ماه حدود هفتصد میلیون تراکنش را از طریق درگاه های مختلف سامانه سپهر انجام می دهند.

مشتریان این بانک در آذر ماه سال ٩۴ به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ۵٧ هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع۶٩١ میلیون و ٧١٧هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند، این میزان بیانگر رشد چشمگیر تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .

برپایه این گزارش بانک صادرات ایران  برای ارتقای کیفی و کمی بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان دی ماه سال جاری قریب به ۴۴ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است این بانک با ۴۴١ هزار مشتری اینترنتی با میانگین  حدود١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ۴٧ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢۶٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-20 20:40

افزودن دیدگاه جدید