کد مطلب: 

293231

واتس‌آپ و اینستاگرام؛ پرطرفدارترین پلت‌فرم‌های پرمخاطب دنیا در بین کاربران ایرانی

آمار و نظرسنجی‌های موجود از میزان محبوبیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب جهانی در ایران برای سال ۲۰۲۳، نشان می‌دهد که واتس‌اپ با ۷۱.۱ درصد و اینستاگرام با ۴۹.۴ درصد پرطرفدارترین پیام‌رسان و شبکه‌ اجتماعی در ایران به شمار می‌روند.
واتس‌آپ و اینستاگرام؛ پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب دنیا در بین کاربران ایرانی

به گزارش سیتنا، شبکه‌های اجتماعی جزئی از زندگی روزمره مردم شده و هر کس که از گوشی هوشمند استفاده می‌کند به نوعی وابسته به شبکه‌های اجتماعی است، اما محبوب‌ترین شبکه اجتماعی سال ۲۰۲۳ در بین کاربران ایرانی کدام‌یک از پلتفرم‌هاست؟

آمار و نظرسنجی‌های موجود از میزان محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در ایران برای سال ۲۰۲۳، نشان می‌دهد که واتس‌اپ با ۷۱.۱ درصد، پرطرفدارترین پیام‌رسان ایران است.

پس از این پیام‌رسان، پلتفرم اینستاگرام قرار دارد که با ۴۹.۴ درصد آرا رتبه دوم محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران را کسب کرده است.

اگرچه طی یک سال گذشته این دو پلتفرم در ایران با فیلترینگ مواجه شده‌اند، اما تعداد کاربران ایرانی این دو پلتفرم افزایش هم داشته است.

پس از واتس‌اپ و اینستاگرام پیام‌رسان تلگرام قرار دارد که نسبت به سال قبل با افت ۹ درصدی در میزان محبوبیت بین کاربران ایرانی مواجه شده است.

رتبه‌بندی میزان محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران ایرانی با فهرست جهانی آن تشابه زیادی دارد. در بین دیگر کشورها هم واتس‌اپ رتبه نخست را دارد و اینستاگرام، فیس‌بوک، وی چت (Wechat) و تیک تاک در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-11 13:58

افزودن دیدگاه جدید