کد مطلب: 

292016

شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark رد شد

آزمون دوربین DxOMark در رده‌بندی دوربین پرچمداران شرکت‌های مختلف یکی از پایین‌ترین امتیازات را به دوربین شیائومی ۱۴ داد تا این گوشی با ۱۳۸ امتیاز جایگاهی بهتر از رتبه ۲۸ نصیبش نشود.
شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark رد شد

به گزارش سیتنا، شیائومی ۱۴ پرچمدار کمپانی شیائومی که به‌تازگی از آن رونمایی شده، از دوربین اصلی با حسگر ۱/۱٫۳۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.6، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

به‌گفته DxOMark، اگرچه دوربین شیائومی ۱۴ نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته، اما عملکرد آن در نور کم بسیار ضعیف است و ویدیوهای با کیفیتی نمی‌گیرد، همچنین در نور شدید هم چهره‌ها کنتراست پایینی دارند و نمی‌تواند جزئیات زیادی از تصویر به‌نمایش بگذارد.

آزمون دوربین DxOMark توانایی دوربین‌ گوشی شیائومی مدل ۱۴ را در عکس‌های ثابت، بوکه، ویدیو، زوم و دیگر جنبه‌ها مورد بررسی قرار داد و نتیجه‌ای بهتر از امتیاز ۱۳۸ و رتبه ۲۸ برای شیائومی به ارمغان نیاورد.

هرچند پرچمدار شیائومی توانست سطح بالایی از جزئیات را در هر دو دسته عکس‌ و ویدیو در شرایط نوری مساعد حفظ کند که عکاسی در این حالت را برای کاربر لذت‌بخش می‌کند.

شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark رد شد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-07 14:33

افزودن دیدگاه جدید