کد مطلب: 

291826

ثبات شبکه و پایداری پوشش ارتباطی استان بوشهر در زیرساخت های انتخاباتی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیرساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، تمامی عوامل اجرایی از جمله قسمت‌های فنی و پشتیبانی، قبل از فرایند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
ثبات شبکه و پایداری پوشش ارتباطی استان بوشهر در زیرساخت های انتخاباتی

به گزارش سیتنا، علی سملیان بیان کرد: طی جلسات مکرر مجموعه مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و آماده باش تیم های فنی در مراکز و ایستگاه های ارتباطی سبب شد، بدون هیچ مشکل ارتباطی در استان بوشهر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار گردید.

وی اظهار کرد: تشکیل و استقرار اکیپ‌های فنی برای رفع هرگونه خرابی در ایستگاه های ارتباطی، ایمن‌سازی شبکه، افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای انتخاباتی از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.

سملیان افزود: رصد و پایش (مانیتورینگ) به صورت لحظه‌ای در شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات منطقه بوشهر، از صبح روز 11 اسفند تا ساعات پایانی انتخابات، انجام شد.

مدیرکل ارتباطات خاطرنشان کرد: تعامل موثر با اداره برق به جهت پایداری و تامین برق مراکز حساس ارتباطی صورت گرفت که موجب پایداری در شبکه ارتباطاتی استان شد.

وی در پایان گفت: در پایان از همه همکارانم در اداره کل ICT، مخابرات منطقه بوشهر و ارتباطات زیرساخت بابت همکاری در جهت پایداری شبکه ارتباطات صمیمانه تشکر می نمایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-03 14:47

افزودن دیدگاه جدید