کد مطلب: 

291804

برقراری شبکه ارتباطی به صورت پایدار در فرایند انتخابات با نظارت و مانیتورینگ مستمر

طبق گزارش رگولاتوری، در پی هماهنگی همکاران خانواده بزرگ ارتباطات، نظارت و مانیتورینگ مستمر، شبکه ارتباطی کشور به صورت پایدار در فرایند انتخابات برقرار بود و برای نخستین بار، ۹۹ درصد استعلامات احراز هویت از دورافتاده ترین نقاط روستایی تا شهرها به صورت برخط انجام شد.
برقراری شبکه ارتباطی به صورت پایدار در فرایند انتخابات با نظارت و مانیتورینگ مستمر

به گزارش سیتنا، بیش از ۲۰۰ نفر از متخصصان حوزه ارتباطات در وزارت کشور برای ایجاد پایداری سامانه های انتخابات، بصورت شبانه روزی در حال تلاش بودند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز با حضور در اتاق وضعیت ستاد انتخابات در وزارت کشور بر پایداری شبکه ارتباطی کشور نظارت کردند.

بر اساس این گزارش در پی هماهنگی همکاران خانواده بزرگ ارتباطات، نظارت و مانیتورینگ مستمر، شبکه ارتباطی کشور به صورت پایدار در فرایند انتخابات برقرار بود و برای نخستین بار، ۹۹ درصد استعلامات احراز هویت از دورافتاده ترین نقاط روستایی تا شهرها به صورت برخط انجام شد.

ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر لاجوردی جانشین وزیر در حوزه ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات را به سمت رئیس ستاد انتخابات وزارتخانه منصوب کرده بودند.

همچنین همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، اپراتورهای مخابرات، همراه اول و ایرانسل که از ماهها قبل در حال برنامه ریزی و تلاش برای آماده سازی شبکه ارتباطی کشور بودند، در طول برگزاری انتخابات، به صورت شبانه روزی در نقاط مختلف کشور و شرایط آب و هوایی همراه با برف و کولاک، برای ایجاد و حفظ پایداری زیرساخت های ارتباطی کشور و خدمات دولت الکترونیک در حال آماده باش بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-03 09:22

افزودن دیدگاه جدید