کد مطلب: 

291764

استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته برای مدیریت پست الکترونیک

«اسنوز» فراتر از یک پاسخگوی خودکار است که وقتی شخصی با شما تماس می‌گیرد و شما نیستید، یک پست الکترونیک «خارج از محل کار» به جای شما ارسال می‌کند و با این هوش مصنوعی پیشرفته می‌توانید قالب‌های پاسخ‌گوی خودکار را با برچسب‌های پویا و خیلی چیزهای دیگر شخصی‌سازی کنید.
استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته برای مدیریت ایمیل

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، فقدان ارتباط موثر می‌تواند یک کمپانی را به شکست بکشاند. بر اساس برخی نظرسنجی‌های معتبر، 86 درصد از کارمندان و مدیران ارتباط غیرموثر را عامل اصلی شکست پروژه کاری می‌دانند.

حتی غیبت از محل کار در فصل تعطیلات نیز می‌تواند منجر به سردرگمی افرادی شود که با شما کار می‌کنند و به همین دلیل هم داشتن ابزارهایی که به شما در برقراری ارتباط با همکاران و مشتریان‌تان کمک می‌کند، ضروری است.

«اسنوز» یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی برای مدیریت پست الکترونیک است. این دستیار طیف وسیعی از ویژگی‌ها را با هدف بهبود تجربه مشتری و افزایش بهره‌وری ارائه می‌دهد. چه در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات باشید و چه فقط بخواهید برای آینده آماده شوید، دستیار اسنوز می‌تواند به شما کمک کند.

اسنوز فراتر از یک پاسخگوی خودکار است که وقتی شخصی با شما تماس می‌گیرد و شما نیستید، یک پست الکترونیک «خارج از محل کار» به جای شما ارسال می‌کند. با این هوش مصنوعی پیشرفته می‌توانید قالب‌های پاسخ‌گوی خودکار را با برچسب‌های پویا و خیلی چیزهای دیگر شخصی‌سازی کنید.

قابلیت‌های اتوماسیون اسنوز شامل تقسیم‌بندی پست الکترونیک مبتنی بر طبقه‌بندی، تشخیص احساسات برای پاسخ به مشتری، تشخیص زبان، باز-ارسال خودکار و نادیده گرفتن خودکار برای تعاملات غیرمهم است.

نسخه اولیه اسنوز با پاسخ‌های شخصی‌سازی‌شده، تخصیص دستی نسخه‌های پشتیبان، طبقه‌بندی پیشرفته، تشخیص احساسات، نادیده گرفتن خودکار فهرست‌های پست الکترونیکی، و مدیریت تقویم همراه است.

این بدین معناست که می‌توانید هوش مصنوعی را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار نوع پست الکترونیکی را که می‌خواند، شناسایی کند، تا بتواند بر اساس دستورالعمل‌های شما پاسخ دهد. حتی می‌توانید تاخیر برای پاسخگویی تنظیم کنید تا مشتریان متوجه نشوند که یک ربات به آنها پاسخ داده است.

علاوه بر این، اسنوز با تقویم‌های «گوگل» و «آوتلوک» یکپارچه می‌شود تا بتواند برنامه‌ها را به طور خودکار تنظیم کند. اسنوز با این امکانات صندوق پست الکترونیک شما را هوشمندانه مدیریت می‌کند تا شما مجبور نشوید در هنگام سفر و تعطیلات مدام پست الکترونیک تان را چک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-03-02 12:53

افزودن دیدگاه جدید