کد مطلب: 

291545

مقایسه دو مدل جاروبرقی مدل FC9177 با مدل FC9174 فیلیپس

می‌توان گفت یکی از نیاز‌های اساسی هر منزل داشتن یک جاروبرقی مناسب است که با مقایسه جاروبرقی‌ فیلیپس می‌توان جاروبرقی متناسب خود را انتخاب کرد.
مقایسه دو مدل جاروبرقی مدل FC9177 با مدل FC9174 فیلیپس

گزارش آگهی/ سعی کنید جاروبرقی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید تا بازدهی بهتری برای شما داشته باشد. نکات زیادی در رابطه با خرید جاروبرقی و هم‌چنین استفاده از این وسیله وجود دارد که آشنایی با آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. پس سعی کنید در انتخاب این وسیله تمام جوانب را در نظر بگیرید.

شکل ظاهری جاروبرقی‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. جاروبرقی ایستاده به شکل استوانه‌ای است و شاید مورد پسند همه افراد نباشد اما در عوض سر و صدای کمتری تولید می‌کند و حتی مایعات را از سطح زمین پاک می‌کند. در استفاده از جاروبرقی برای مصارف خانگی اکثرا از شکل خوابیده استفاده می‌شود که خوشبختانه جای زیادی در منزل اشغال نمی‌کند و برای تمیز کردن فرش‌ها، زیر مبل و سرامیک بسیار خوب عمل می‌کند.

مقایسه دو مدل جاروبرقی مدل FC9177 با مدل FC9174 فیلیپس

همان‌طورکه گفته شد شما می‌توانید با مقایسه جاروبرقی‌ فیلیپس انتخاب بهتری داشته باشید؛ چرا که انواع مختلفی از جاروبرقی فیلیپس تولید شده است که در انتهای مطلب به آن پرداخته می‌شود. به‌طور کلی انواع مختلف جاروبرقی از جمله؛ جاروبرقی هتلی، جاروبرقی تجاری، جاروبرقی خانگی، جاروبرقی نیمه صنعتی و جاروبرقی مکنده صنعتی و جاروبرقی سیستمی تولید شده‌اند. نام دیگر جاروبرقی سیستمی، جاروبرقی مرکزی است که در محل ثابتی از ساختمان قرار داده می‌شود و لوله کشی‌های مختلفی به آن متصل است که می‌تواند هم‌زمان توسط چند نفر استفاده شود و بسیار جاروبرقی قوی است.

آشنایی با جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177

شرکت‌های مختلفی با برند‌های متفاوتی جاروبرقی تولید می‌کنند که باعث می‌شود شما در هنگام تهیه این وسیله با دنیایی از انتخاب‌ها روبرو باشید. یکی از این برند‌ها جاروبرقی فیلیپس است. جاروبرقی فیلیپس دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام از این مدل‌ها، ویژگی‌ها و کارکرد‌های خاص خود را دارند. مقایسه جاروبرقی فیلیپس می‌تواند برای شما مفید باشد، پس با مقایسه جاروبرقی فیلیپس می‌توانید به نکات جالبی پی ببرید. این برند محبوب و معروف دارای طول عمر زیادی است و در تمیز کردن منزل بسیار خوب و فوق‌العاده عمل می‌کند.

جاروبرقی فیلیپس یکی از پر‌طرفدارترین جاروبرقی‌ها است؛ چرا که با مقایسه جاروبرقی فیلیپس با دیگر جاروبرقی‌ها می‌توان به دلیل این موضوع پی‌برد. کیفیت جاروبرقی فیلیپس انکار نا‌پذیر است و در ساخت و طراحی آن از بهترین مواد و تکنولوژی‌های جدید استفاده شده است. جاروبرقی فیلیپس در اندازه‌های مختلفی طراحی شده‌ است که همه سلیقه‌ها را در بر‌می گیرند. از ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده این جاروبرقی قدرت آن‌ها در جمع‌آوری مایعاتی مانند آب و چای و نوشابه است.

هنگام مقایسه جاروبرقی فیلیپس با نمونه‌های دیگر این وسیله می‌توان به صدای پایین آن پی‌برد. حتی زمانی که اعضای خانواده شما در خواب هستند نیز به‌راحتی می‌توانید از جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 برای نظافت منزل استفاده کنید. توان مصرفی این جاروبرقی بر روی بدنه آن نوشته شده است که در مدل‌های مختلف آن، توان مصرفی متفاوت است. اگر قصد تهیه این جاروبرقی را دارید در هنگام خرید به توان مصرفی آن توجه کنید.

مقایسه جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

برای مقایسه جاروبرقی‌ فیلیپس فاکتور‌های متفاوتی را باید در نظر گرفت. توان مصرفی، قدرت مکش، حجم کیسه زباله، جنس لوله خرطومی، قدرت سیم جمع‌کن، رنگ، شکل ظاهری و... از نکاتی است که در هنگام مقایسه جاروبرقی‌ها باید به آن توجه نمود. توان مصرفی جاروبرقی بسیار مهم است زیرا اگر بالا باشد جاروبرقی برق بیشتری مصرف می‌کند و این به‌صرفه نخواهد بود. اگر قدرت مکش یک جاروبرقی پایین باشد باعث می‌شود که آشغال‌ها و آلودگی‌های سطح زمین باقی مانده و نظافت به‌درستی صورت نگیرد.

قدرت انواع جاروبرقی‌ها با هم متفاوت است که با مقایسه جاروبرقی‌‌‌ فیلیپس می‌توان به این تفاوت‌ها پی برد و هر چه جاروبرقی قوی‌تر باشد جریان هوای بیشتری به بیرون هدایت می‌کند. واحد اندازه‌گیری قدرت یک جاروبرقی وات است. اکثر جاروبرقی‌هایی که در بازار وجود دارند دارای 1400 تا 2500 وات هستند. به‌طور کلی قدرت یک جاروبرقی به موتور آن وابسته است که هرچه موتور جاروبرقی، توان کمتری داشته باشد ضعیف‌تر عمل می‌کند. توان 1700 تا 2000 وات برای نظافت منزل مناسب است.

همان‌طور که گفته شد جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند پس اگر قصد تهیه این جاروبرقی را دارید باید با انواع مدل‌های آن آشنایی داشته باشید. در هنگام مقایسه جاروبرقی‌‌‌ فیلیپس باید مولفه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داد. برخی از مدل‌های جاروبرقی فیلیپس ممکن است دارای امکانات بیشتر و جدیدتری باشند. در ادامه به مقایسه دو مدل از جاروبرقی فیلیپس می‌پردازیم.

مقایسه دو مدل جاروبرقی مدل FC9177 با مدل FC9174 فیلیپس

مقایسه دو مدل از جاروبرقی برند فیلیپس

جاروبرقی مدل FC9177 فیلیپس دارای توان مصرفی 1500 وات و قدرت مکش 450 وات است. در این جاروبرقی از یک پارویی مخصوص چراغ‌دار استفاده شده است که در قسمت جلویی آن چراغ‌هایی تعبیه شده تا در هنگام جاروکشی بهتر ببینید و سریع‌تر منزل خود را تمیز کنید. ویژگی دیگر این جاروبرقی موتور قدرتمند و صدای کم آن است که امکان تنظیم قدرت مکش را نیز فراهم نموده است. چرخ‌های بزرگی در این مدل از جاروبرقی طراحی شده است که امکان جابجایی راحت‌تر را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات این مدل نشانگر پر شدن کیسه است که مجهز به ال ای دی بوده. رنگ بدنه این جاروبرقی مشکی می‌باشد که بسیار با کیفیت است و قدرت بالایی در تمیز کردن ذرات کوچک را نیز دارد.

این را در نظر داشته باشید که جاروبرقی مدل FC9177 فیلیپس دارای کیسه زباله با گنجایش 4 لیتر است که نیاز به عوض کردن مداوم ندارد. بعد از اینکه چند بار از جاروبرقی استفاده کردید و با مشاهده نشانگر پر شدن کیسه می‌توانید اقدام به خالی کردن آن کنید. با وجود فیلتر هیپ 13 در این جاروبرقی ذرات گردو غبار را تا 99 درصد از سطح زمین پاک کرده و برای بیماران تنفسی مناسب است و سلامتی شما را به ارمغان می‌آورد. طول کابل این جاروبرقی حدود 7 متر را در برمی‌گیرد که باعث می‌شود دسترسی به نقاط دورتر تا 10 متر را برای نظافت فراهم کند. اما لوله تلسکوپی این مدل از وسیله متناسب با قد افراد قابل تنظیم است و از ابتلا به کمر درد جلوگیری می‌کند. طراحی آرگونومیک جاروبرقی فیلیپس به حفظ سلامتی شما کمک می‌کند. این جاروبرقی طول عمر بالایی داشته و فوق‌العاده عمل می‌کند.

اما جاروبرقی مدل FC9174 فیلیپس دارای موتور 2200 وات است و باعث شده کشش بالایی در جمع‌آوری آشغال‌ها داشته باشد و قدرت مکش 500 وات دارد که قابل تنظیم استشغال‌آ. رنگ این مدل از جاروبرقی فیلیپس زرشکی است. در ساخت این مدل از جاروبرقی از دو پارویی استفاده شده است یعنی یک پارویی اضافه که برای جمع کردن موی حیوانات مناسب است؛ پس کسانی از این جاروبرقی استفاده می‌کنند که حیوانات خانگی دارند و مشکل جمع‌آوری موی حیوانات برای آن‌ها حل خواهد شد. صدای این جاروبرقی خیلی کم بوده که مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمی‌کند. نوع کیسه این جاروبرقی یکبار مصرف است و تعویض آن به راحتی صورت می‌گیرد. فیلتر هیپ 13 در این جاروبرقی همانند مدل قبلی نیز تعبیه شده و دارای نشانگر پر شدن کیسه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2024-02-25 12:12

افزودن دیدگاه جدید