کد مطلب: 

291308

امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبرنوری در چهار شهر شهرستان نور

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها در چهار شهر شهرستان نور همزمان با بیست و دومین سفر استاندار مازندران به این شهرستان خبر داد.
امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبرنوری در چهار شهر شهرستان نور

به گزارش سیتنا، اسماعیل اعزی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان نور اظهار کرد: تنها یک روز پس از سفر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران و در بیست و دومین سفر استاندار مازندران به شهرستان نور، امضای تفاهم نامه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها FTTX در چهار شهر نور، چمستان، رویان و ایزدشهر میان شهرداران این شهرها و اپراتور متعهد در جلسه شورای اداری این شهرستان امضاء شد.

وی افزود: ان شاءلله حسب تاکیدات مقام عالی وزارت و استاندار محترم مازندران، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تا هفته دولت سال آینده به پایان خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران همچنین با اشاره به این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم نامه این چهار شهر و یک شهر بلده که قبلاً به امضاء شهردار مربوطه رسیده است، کلیه شهرهای شهرستان نور به پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار FTTX پیوستند و انشالله تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-19 14:41

افزودن دیدگاه جدید