کد مطلب: 

291288

معاون وزیر ارتباطات: اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی می‌شود

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست هم اندیشی و دوره آموزشی عاملین ذیحساب ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها، اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات را موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی دانست.
معاون وزیر ارتباطات: اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی می‌شود

به گزارش سیتنا، نشست هم اندیشی و دوره آموزشی عاملین ذیحساب ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها با حضور هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود زالی ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارت ارتباطات، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، بازگشا حسابرس کل دیوان محاسبات کشور، حسن جوی پا سرپرست گروه حسابرسی دیوان مستقر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شیراز برگزار شد.

هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست گفت: امور مالی فرآیندمحور هستند و این فرآیندها در هر دوره ای نیاز به بازنگری و اصلاح دارند و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این موضوع توجه ویژه ای شده است تا از این بابت اشتباه و یا بستری برای فساد ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی می شود، افزود: در این راستا توسعه توانمندی کارکنان در بخش مالی با ارایه آموزش های لازم هم در حوزه مدیریتی و هم حوزه کارشناسی در حال انجام است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به الکترونیکی کردن امور ذیحسابی و مالی در وزارت ارتباطات به عنوان نخستین دستگاه اجرایی کشور، گفت: این امر علاوه بر ایجاد شفافیت مالی در ساختار وزارت، کاهش هزینه ها، شناسایی گلوگاه های آسیب پذیر در حوزه مالی و بهبود پاسخگویی به ذینفعان را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه عاملین ذیحسابی ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها در این جلسه به بیان چالش‌های موجود پرداختند و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام کرد.

در این نشست بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد مالی عاملین ذیحساب در سال ۱۴۰۱، از عاملین ذیحساب استانهای فارس، مازندران و کرمان  در پیشبرد اهداف و وظایف وزارت در حوزه امور مالی به عنوان «عامل ذیحساب برتر» تقدیر به عمل آمد.

بنابه این گزارش، نشست هم اندیشی و دوره آموزشی عاملین ذیحساب ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها از روز ۲۵ بهمن ماه به مدت دو روز در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-19 09:29

افزودن دیدگاه جدید