کد مطلب: 

291251

برنامه دفتر هوش مصنوعی امارات برای تسریع پذیرش هوش مصنوعی در بخش صنعتی

دفتر برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و کار از راه دور امارات و آلومینیوم جهانی امارات، یادداشت تفاهمی (MoU) برای ترویج پذیرش هوش مصنوعی در بخش صنعتی امضا کردند.
برنامه دفتر هوش مصنوعی امارات برای تسریع پذیرش هوش مصنوعی در بخش صنعتی

به گزارش سیتنا، توافقنامه دفتر برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و کار از راه دور امارات و آلومینیوم جهانی امارات، توسط عمر بن سلطان العلما، وزیر دولت برای هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و برنامه‌های کاربردی کار از راه دور و عبدالناصر بن کلبان، مدیر اجرایی EGA، در اجلاس جهانی دولت ها (WGS) 2024 در دبی امضا شد.

العلما تأیید کرد که دیجیتالی کردن بخش‌های مختلف حیاتی با اتخاذ برنامه‌های هوش مصنوعی، سنگ بنای اساسی در ارتقای موقعیت رقابتی امارات در سطح جهانی و تسریع سرعت تحول دیجیتال در تمام بخش‌های صنعتی است.

بر اساس این توافق، دفتر برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و کار از راه دور و EGA برای توسعه مشارکت های تحقیقاتی برای هوش مصنوعی، از جمله برای استفاده در توسعه آلیاژهای آلومینیوم جدید، همکاری خواهند کرد.

همچنین، آنها برای ارتقای مهارت کارکنان EGA در زمینه هوش مصنوعی، به طور مشترک فرصت‌های شغلی را برای دانشجویان امارات متحده عربی ایجاد می‌کنند و با دانشگاه‌ها همکاری می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه‌های درسی آنها نیازهای صنعت را برآورده می‌کند.

این قرارداد از تلاش‌های این شرکت برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف، از جمله بهبود زنجیره تامین، افزایش تست کیفیت خودکار و تقویت رویه‌های ایمنی در کارخانه‌هایش حمایت می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-18 14:41

افزودن دیدگاه جدید