کد مطلب: 

290859

افتتاح پروژه های ارتباطی استان سمنان با اعتبار 243 میلیارد تومانی

با حضور عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادقی، معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری سمنان و حسن پور، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان پروژه های ارتباطی این استان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.
افتتاح پروژه های ارتباطی استان سمنان با اعتبار 243 میلیارد تومانی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، میثم عابدی در سفر به استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 59 طرح در بخش های ثابت، سیار، زیرساخت در سطح استان سمنان را افتتاح کرد.
سیدیاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در خصوص پروژه‌های در حال انجام و قابل افتتاح در استان بیان کرد: برای پروژه فیبر نوری در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدیشهر با هدف تامین پهنای باند سایت‌های تلفن همراه و افزایش پهنای باند در مراکز مخابراتی تامین اعتبار انجام شده و در حال انجام است که پس از اتمام این پروژه خانوار های این شهرستان‌ها از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار می‌شوند.
مدیرکل ICT استان سمنان با توجه به برنامه های دولت سیزدهم، توسعه دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات الکترونیک در روستا و اشتغال پایدار در روستاها، توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم ICT از اقتصاد، ایجاد ارزش افزوده و تحول دیجیتال را متاثر از توسعه طرح های ارتباطاتی و مخابراتی دانست.
صادقی، معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری سمنان ، ضمن تقدیر از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای نمودن اقدامات ارتباطی در این استان، گفت: حوزه ارتباطات جزو زیرساخت های ضروری و اساسی است و اگر نباشد بخش عمده ای از کار دچار اختلال جدی می شود.
در پایان میثم عابدی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارکرد: امیدورام که با تلاش خانواده وزارت ارتباطات در استان سمنان، مابقی روستاهای باقی مانده این استان هم بزودی به اینترنت پرسرعت پهن باند متصل شوند و شاهد افتتاح ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-07 16:40

افزودن دیدگاه جدید