کد مطلب: 

290491

ورود سازمان تنظیم به شائبه قطع سرویس اینترنت برخی مشترکان شاتل

به دنبال طرح ادعای قطع سرویس اینترنت برخی مشترکان شاتل از نیمه شب گذشته به دلیل گران شدن بسته های اینترنت خریداری شده، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری خواستار پیگیری موضوع شد.
قطعی اینترنت

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، یکی از کاربران شاتل نیمه شب گذشته در ویراستی ادعا کرد: متاسفانه امشب تعدادی از کاربران شاتل به یکباره با قطعی سرور مواجه شدند که علت آن قطع بدلیل گران شدن بسته بوده است! با اینکه بسته ۲۱۹هزار تومانی را روز قبل خریداری کرده بوده و در حال استفاده بودند،۱۲ بامداد سرویس به یکباره قطع شده و مبلغ ۷۰ هزار تومان بابت گران شدن بسته و وصل شدن مجدد پرداخت کرده اند.

پیمان قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پاسخ به این کاربر اعلام کرد: شرکت شاتل؛ با توجه به شکایت مطرح شده در خصوص قطع سرویس مشتری محترم سریعا بررسی و نتیجه اطلاع رسانی شود.

 اگرچه شاتل هم در پاسخ به این کاربر خواستار دریافت اطلاعات کاربری برای رسیدگی به این موضوع شد، ولی تا زمان ارسال این خبر، از سوی این شرکت پاسخ تکمیلی ارسال نشده است.

ورود سازمان تنظیم به شائبه قطع سرویس اینترنت برخی مشترکان شاتل

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-01-30 09:41

دیدگاه‌ها

تصویر سعیدی روزبهانی
دیگه به نظرت باید چی کار میکردن آقا سیتنا؟ یکی با یوزر بی نام یه ادعایی کرده مبهم اینم شاتل رو منشن کرده شاتلم گفته جزئیات بده بررسی کنیم چی کار باید میکردن مثبلا ! اطلاعیه بدن بابت ادعای یه ناشناس؟ یه چیزایی میگیا
ارسال شده توسط سعیدی روزبهانی در 10 بهمن 02 - 10:44

افزودن دیدگاه جدید