کد مطلب: 

290078

ال‌جی با محصولی جدید به رقابت قوی با اپل ویژن‌پرو می‌رود

شرکت ال‌جی قصد دارد با استفاده از فناوری تلویزیون‌های OLED خود در ساخت هدست‌های جدید واقعیت ترکیبی، سال آینده با قدرت تمام به رقابت با محصول مشابه در کمپانی اپل، یعنی اپل ویژن‌پرو برود.
ال‌جی با محصولی جدید به رقابت قوی با اپل ویژن‌پرو می‌رود

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، مدیرعامل کمپانی ال‌جی که در رویداد CES 2024 حضور داشت در گفتگو با خبرگزاری The Guru عنوان کرد: «در رویداد سال آینده از اولین هدست واقعیت ترکیبی ال‌جی رونمایی خواهیم کرد.»

اگرچه در مورد محصول جدید ال‌جی اطلاعات کافی وجود ندارد، اما گفته می‌شود که ال‌جی و سامسونگ دو غول فناوری جهان، هر دو قصد دارند در سال آینده از هدست واقعیت ترکیبی خود که تراشه اسنپدراگون +XR2 نسل ۲ در آن به کار رفته رونمایی کنند که اگر این ادعا واقعیت داشته باشد، قطعا با دستگاهی سطح بالا با کیفیت قوی روبرو خواهیم بود که توانایی رقابت با اپل ویژن‌پرو را نیز دارد. قیمت محصول جدید ال‌جی برای سال آینده بیش از ۲ هزار دلار پیش‌بینی شده است.

ال‌جی برای عقب نماندن از کورس رقابتی در بازار این روزها قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ علاوه بر رونمایی از محصولی هم‌سطح با اپل ویژن‌پرو، گزینه ارزان‌تری نیز به بازار عرضه کند تا با هدست واقعیت مجازی متا کوئست ۳ به رقابت بپردازد.

تخصص و تبحر شرکت ال‌جی در تولید نمایشگرهای OLED باعث شده تا متا و مارک زاکربرگ مدیرعامل آن، از ال‌جی برای تامین نمایشگرهای OLED هدست‌های Meta Quest Pro 2 و Meta Quest 4 درخواست همکاری کرده است.

اینکه شرکت فناوری کره‌ای که در زمینه تولید انواع نمایشگرهای OLED در چنین سطحی قرار دارد، قصد ساخت هدست واقعیت ترکیبی را در سر پرورش داده، عجیب نیست که برای خودنمایی در بازار آشفته این روزها که هدست‌های واقعیت مجازی اختصاصی خودش را تولید کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-01-18 09:58

افزودن دیدگاه جدید