کد مطلب: 

289682

هزینه مورد نیاز برای خرید ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند چقدر است؟

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، تقاضا برای خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر افزایش یافته و کاربران ترجیح می‌دهند محصولات میان‌رده و اقتصادی را جایگزین مدل‌های پرچمدار و گران‌قیمت بازار کنند، در همین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که هزینه خرید ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار ایران به بیش از سه میلیون تومان رسیده است.
هزینه مورد نیاز برای خرید ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند چقدر است؟

به گزارش سیتنا، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی A04e و ارزان‌ترین گوشی شیائومی به نام پوکو C40، هر کدام با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

البته گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر نیز وجود دارند، اما با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محدودتر، کمتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند.

همچنین گوشی گلکسی A14 باوجود عرضه A15 همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند. نسخه ۶۴ گیگ A14 حدود پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد و فعلا ارزان‌ترین نسخه A15 که ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت حافظه‌موقت دارد، هفت میلیون و ۳۰۰ به‌ فروش می‌رسد.

در مقابل، گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس با یک ترابایت حافظه داخلی است که فروشندگان آن را با قیمتی بالاتر از ۱۲۰ میلیون تومان عرضه می‌کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، تقاضا برای خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر افزایش یافته و کاربران ترجیح می‌دهند محصولات میان‌رده و اقتصادی را جایگزین مدل‌های پرچمدار و گران‌قیمت بازار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-07 12:40

افزودن دیدگاه جدید