کد مطلب: 

289466

بدترین گوشی هوشمند تاریخ شناسایی شد

شرکت Mobile-V از جمله برندهای ناشناخته‌ای است که از سال ۲۰۱۹ مشغول به فروش گوشی‌های خود در سایت آمازون است، اما اگر به قسمت نظرسنجی فروش این گوشی در سایت سر بزنید متوجه میزان فجیع بودن این تلفن همراه هوشمند خواهید شد.
بدترین گوشی هوشمند تاریخ شناسایی شد

به گزارش سیتنا، در حالیکه مشخص نیست تولید این گوشی‌‌های بی‌کیفیت و فاجعه‌بار، کار خود این شرکت است یا مسولیت آن را به واحد یا شرکتی دیگر سپرده، اطلاعات زیادی هم از مشخصات این تلفن هوشمند در دسترس نیست و فقط از قسمت نظرسنجی کاربران در تنها سایت فروش آن، یعنی آمازون می‌توان از حدود کیفیت آن باخبر شد.

در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد در نظرسنجی‌های آمازون، بیش از نیمی از خریداران این گوشی نمره یک از پنج را داده‌اند و میانگین نمره آن ۲.۹ از ۵ است. حتی یکی از خریداران نوشته بود: «این یک تکه زباله است، یک ماه کار کرد و برای همیشه از کار افتاد.»

یکی از بهترین بررسی‌ها پیرامون این گوشی، توسط کانال محبوب بررسی فناوری Unbox Therapy در یوتیوب انجام شد، جایی که یک نسخه کاملاً نو از این گوشی از جعبه خارج شد و پس از پنج دقیقه استفاده از کار افتاد و خاموش شد.

این بررسی بسیار سرگرم‌کننده، زمانی بهتر شد که یک بار دیگر و قبل از پایان ویدیو، خودبخود خاموش می‌شود. اگر این گوشی نتواند حتی برای پنج دقیقه اول استفاده‌ روشن بماند، قطعاً V – Mobile N8 – N می‌تواند بدترین گوشی هوشمند تاریخ باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-01 16:59

افزودن دیدگاه جدید