کد مطلب: 

289251

ببینید| زارع پور: به دنبال سود اپراتور نیستیم، به دنبال افزایش کیفیت هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگرچه از سال ۹۶ تعرفه‌ها دست نخورده اما رگولاتوری شروطی را برای افزایش قیمت مشخص کرده، البته هنور تصمیمی گرفته نشده است اما قطعا افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را نمی‌پذیریم، زیرا به دنبال سود اپراتور نیستیم، به دنبال افزایش کیفیت هستیم.
ببینید| زارع پور: به دنبال سود اپراتور نیستیم، به دنبال افزایش کیفیت هستیم

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (ششم دی ماه)، اظهار کرد: بحث افزایش تعرفه و افزایش قیمت در همه بخش‌ها مطرح هست و منحصر به بخش ارتباطات نیست.

وی خاطرنشان کرد: اپراتورها مدت‌ها در حال درخواست تجدید نظر در مبلغ تعرفه‌ها هستند، چراکه استدلال می‌کنند درآمدها برای حفظ وضع وجود هم کافی نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: اپراتورهای همراه و ثابت در جلساتی استدلال‌هایی داشتند که البته بخش مهمی از این استدلال‌ها را نپذیرفتیم.

وی گفت اگرچه از سال ۹۶ تعرفه‌ها دست نخورده اما در جلسه سازمان تنظیم مقررات شرط و شروطی برای افزایش تعرفه داشتیم که یکی از‌ آنها افزایش کیفیت شبکه بود و شرایط را به آنها ابلاغ کردیم.

زارع پور، اشاره کرد: اگر در مدت مشخص شبکه را کیفیت بدهند، به درخواست آنها پاسخ می‌دهیم اما درخواست افزایش صد درصدی را نمی‌پذیریم و با توجه به سقف تورم تصمیم‌‎گیری می‌شود.

وزیر ارتباطات گفت: در بازنگری پیش رو اپراتورها را مکلف به فراهم کردن بسته های اینترنتی متنوع‌تری می‌کنیم.

وی درباره امکان دور زدن رجیستری موبایل با تاکید بر این‌که «سامانه ریجستری همچنان کار خود را با دقت انجام می دهد»، ادامه داد: سامانه ریجستری کار مشترک با ما، وزارت صمت و اپراتورهاست.

وی در عین حال گفت: طبیعی است سامانه باید مدام به روز شود چون فناوری ها و گوشی های جدید وارد بازار می شود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-27 10:56

افزودن دیدگاه جدید