کد مطلب: 

289231

بازدید رئیس سازمان تنظیم و مقررات رادیویی از غرفه مبین‌نت + تصاویر

در روز آخر نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از غرفه مبین‌نت بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان تنظیم و مقررات رادیویی از غرفه مبین‌نت + تصاویر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، در راستای تعهد مبین‌نت نسبت به ایجاد ۳ میلیون پورت فیبرنوری در کشور به عنوان یکی از اپراتور‌های دارای مجوز UNSP و پیشرو در ارائه سرویس‌های IOT از جمله پلتفرم هوشمند پایش حریق الرت، آسانسور هوشمند، شعب هوشمند، ساختمان هوشمند و دیگر محصولات خود در هوشمند سازی صنایع به سوی هوشمندسازی شهر‌ها، لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وضعیت اقدامات مبین‌نت جویا شدند و با سرویس‌های جدید مبین‌نت آشنا شد.

شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان دومین اپراتور فیبرنوری از لحاظ تعهد ایجاد پورت فیبرنوری در کشور، در کنار گسترش زیرساخت‌های کشور همواره به طور موازی، درصدد ایجاد و ارائه سرویس‌هایی نوآور است که بتواند استفاده زیرساخت فیبرنوری را ارتقا داده و توجیه پذیرتر کند. از این رو مبین‌نت با ارائه سرویس‌های جامع ابری و سرویس‌های اینترنت اشیا مورد نیاز برای ایجاد شهرهای هوشمند در کشور به دنبال ایجاد شهر‌های مدرن و مجهر به فناوری‌های روز دنیا با دانش بومی است.
 
غرفه مبین‌نت در نمایشگاه تلکام مورد استقبال مسئولان مختلف کشوری و فعالان حوزه تلکام قرار گرفت و میزبان بازدید کنندگان از سراسر کشور بود.

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-26 22:01

افزودن دیدگاه جدید