کد مطلب: 

288752

شهر ساوه به‌ صورت کامل به فیبرنوری مجهز شده است

استاندار مرکزی گفت: در حوزه آنتن دهی اینترنت حتماً به پوشش ۱۰۰ درصدی خواهیم رسید، هرچند که ساوه به‌ صورت کامل به فیبرنوری مجهز شده است و امیدواریم که عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم، البته بخشی از عقب‌افتادگی‌ها مربوط به بروکراسی حاکم بر نظام اداری کشور است.
شهر ساوه به‌ صورت کامل به فیبرنوری مجهز شده است

به گزارش سیتنا، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با استاندار مرکزی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک و آیین گرامیداشت روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شد.

 

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی به چالش‌های خصوصی‌سازی در صنایع استان مرکزی اشاره کرد و افزود: امروز صنایع بزرگ استان در شرایطی هستند که از دولت صدقه نمی‌گیرند و در شرکت‌هایی که به لانه پرندگان تبدیل شده بودند، تولید در جریان است.

مخلص الائمه بیان کرد: در حوزه گازرسانی به پوشش ۱۰۰ درصدی نزدیک شده‌ایم و در حوزه آنتن دهی اینترنت حتماً به پوشش ۱۰۰ درصدی خواهیم رسید، هرچند که ساوه به‌صورت کامل به فیبر نوری مجهز شده است و امیدواریم که عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم، البته بخشی از عقب‌افتادگی‌ها مربوط به بروکراسی حاکم بر نظام اداری کشور است.

وی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درخصوص بحث فعالیت پلتفرم‌های خارجی در ایران، گفت: شبکه‌های اجتماعی خارجی مجاز به فعالیت در کشور هستند منوط به اینکه پاسخگو باشند و مسئولیت بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-14 10:09

افزودن دیدگاه جدید