کد مطلب: 

288640

اتصال 451 خانوار روستایی کردستان به تکنولوژی نسل سوم و چهارم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، با اشاره به اینکه اتصال همه‌ی روستاهای بالای 20 خانوار کشور یکی از اولویت‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، از اتصال 451 خانوار دیگر روستایی بالای 20 خانوار استان کردستان به تکنولوژی نسل سوم و چهارم خبر داد.
اتصال 451 خانوار روستایی کردستان به تکنولوژی نسل سوم و چهارم

به گزارش سیتنا، آرام حیدری گفت: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان کردستان، ارتقاء چهار سایت روستایی استان در دستور کار قرار گرفت که با این اقدام چهار روستای قزل بلاغ از توابع شهرستان بیجار، کیلک در شهرستان سنندج، گزگزاره سفلی در شهرستان دهگلان و روستای گل تپه در شهرستان سقز از تکنولوژی 2G به تکنولوژی 3G/4G ارتقاء یافت.

وی افزود: با ارتقاء این چهار سایت توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل که اعتبار آن بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل طرح USO وزارت ارتباطات فراهم شده است، 451 خانوار دیگر روستایی استان با بیش از یک هزارو 500 نفر جمعیت به تکنولوژی نسل سوم و چهارم متصل شدند.

حیدری خاطر نشان کرد: هدف ما اتصال تمامی روستاهای استان کردستان به شبکه ملی اطلاعات است که با حمایت های وزارت ارتباطات و اولویت بندی تعداد خانوار های روستایی این استان امیدوارم این مهم هرچه زودتر محقق گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-12 09:32

افزودن دیدگاه جدید