کد مطلب: 

288287

تبیین دستاوردهای وزارت ارتباطات از طریق جشنواره «همه جا در دسترس»

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد تا با هدف تبیین دستاوردهای این وزارتخانه، تور عکاسی روایت پیشرفت را در فرایند برگزاری سومین دوره از جشنواره «همه جا در دسترس» برگزار کند.
تبیین دستاوردهای وزارت ارتباطات از طریق جشنواره «همه جا در دسترس»

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی فراخوانی که در مرداد ماه سال جاری برای برگزاری سومین جشنواره عکس «همه جا در دسترس» منتشر شد، حالا با هدف روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای وزارت ارتباطات، روابط عمومی این وزارتخانه قصد دارد، تور عکاسی از کارخانجات تولید محصولات و تجهیزات فناورانه و ارتباطی بومی و پروژه های در حال اجرا را برگزار کند.
بر همین اساس از عکاسان حرفه و آماتور علاقمند به این حوزه دعوت می شود تا برای هماهنگی حضور در این تورهای عکاسی با دبیرخانه جشنواره «همه جا در دسترس» تماس بگیرند تا بعد از حضور در تورهای عکاسی روایت پیشرفت وزارت ارتباطات، آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بنابر این گزارش، در سومین دوره از جشنواره «همه جا در دسترس» که به صورت فرایندی و در بازه زمانی مرداد تا دی ماه امسال برگزار می شود، عکاسان حرفه‌ای و آماتور می توانند برای شرکت در این رویداد ملی آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
محورهای این دوره از جشنواره شامل است از:
پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها (حفاری، فیبرکشی، اتصال، بهره برداری)، دولت هوشمند وپنجره واحد خدمات دولت هوشمند، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و جاده‌ها و تاثیر آن بر زندگی روزمره، آموزش و اشتغال مردم روستا، هوشمند سازی و ارتقاء خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی ایرانی، کارکردهای صنعت فضای در زندگی روزمره (مسیریاب ها، استفاده از تصاویر ماهواره ای درکشاورزی و مدریت بحران های طبیعی و...)، شرکت‌ ‌های تولید کننده محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی (گوشی موبایل، مودم، تجهیزات ماهواره ای و...)، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی.
ضمنا آثار برگزیده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و پس از رونمایی در نمایشگاه در قالب کتاب جشنواره منتشر می شود.
به برگزیدگان هر دو بخش تک عکس و مجموعه عکس، ۱۵ میلیون تومان به نفر اول، ۱۲ میلیون تومان نفر دوم و ۱۰ میلیون تومان به نفر سوم اهدا می شود.
بنابراین علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و شرایط ارسال عکس می توانند به آدرس www.ict.gov.ir/fa/photo مراجعه و یا با شماره 88113953 دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.
اشاره می شود که اسفند سال گذشته در دومین دوره از جشنواره عکس «همه‌جا در دسترس» از میان ۳۶۰ عکاس و ۱۲۰۰ عکس، برگزیدگان آن انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-04 00:12

افزودن دیدگاه جدید