کد مطلب: 

287773

تکمیل ظرفیت نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، با استقبال گسترده فعالان حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال

سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران طی اطلاعیه ای ضمن تشکر از استقبال گسترده فعالان حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال برای ثبت نام در نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۲ اعلام نمودند که از ۴۰ روز قبل از آغاز این نمایشگاه، تمام فضای اختصاص داده شده شامل سالن های ۵ تا ۱۱ توسط متقاضیان رزرو شده است.
نمایشگاه تلکام

به گزارش سیتنا، نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام ۱۴۰۲) از تاریخ ۲ تا ۵ دیماه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران طی اطلاعیه ای ضمن تشکر از استقبال گسترده فعالان حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال برای ثبت نام در نمایشگاه ایران تلکام اعلام نمودند که از 40 روز قبل از آغاز این نمایشگاه، تمام فضای اختصاص داده شده شامل سالن های ۵ تا ۱۱ توسط متقاضیان رزرو شده است.

مسئولان سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران که از اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه تلکام هستند، به همراه سایر اعضا از سازمان توسعه تجارت، شرکت نمایشگاه های بین المللی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و دفتر همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، راهبری این نمایشگاه را عهده دار هستند.

سندیکا و اتحادیه در این اطلاعیه اشاره کرده اند که طرح اولیه جانمایی شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای متقاضی حضور، در سالن های مختلف توسط ستاد نمایشگاه تهیه و در جلسه شورای سیاستگذاری مورخ 30 آبان کلیات آن به تصویب رسیده است.

بر این مبنا، شرکت نمایشگاه های بین المللی به عنوان مجری نمایشگاه ظرف روزهای آتی ضمن تماس با ثبت نام کنندگان و دعوت از آنان برای قطعی نمودن متراژ و موقعیت غرفه ها اقدام می کند تا کارهای مربوط به طراحی و ساخت غرفه ها هرچه زودتر آغاز شود.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده که در تمام چهار روز برگزاری نمایشگاه تعداد زیادی کارگاه آموزشی، نشست های تخصصی و کنفرانس ظرفیت در بخش های مختلف فاوا، اقتصاد دیجیتال، هوش مصنوعی، متاورس و .... تشکیل می شود که بزودی در باره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

تکمیل ظرفیت نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، با استقبال گسترده فعالان حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-11-22 12:16

افزودن دیدگاه جدید