کد مطلب: 

287550

آغاز فراخوان انتخاب عنوانی کوتاه برای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها

روابط عمومی وزارت ارتباطات در نظر دارد در فراخوانی برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، یک نام، عنوان یا عبارت مخففی انتخاب کند؛ از این‌رو علاقمندان می توانند اسامی پیشنهادی خود را تا ۱۵ آذر ماه در تمام پیام‌رسان های داخلی به شماره ۰۹۰۵۵۰۹۴۸۰۳ و یا به نشانی publicrelation@ict.gov.ir ارسال کنند.
آغاز فراخوان انتخاب عنوانی کوتاه برای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمد احسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات در ویراستی نوشت:

روابط عمومی وزارت ارتباطات در نظر دارد در فراخوانی برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، یک نام، عنوان یا عبارت مخففی انتخاب کند؛ از این‌رو علاقمندان می توانند اسامی پیشنهادی خود را تا ۱۵ آذر ماه در تمام پیامرسان های داخلی به شماره ۰۹۰۵۵۰۹۴۸۰۳ و یا به نشانی publicrelation@ict.gov.ir ارسال کنند.

آغاز فراخوان انتخاب عنوانی کوتاه برای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها

پیش‌تر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در جلسه شورای اداری استان مرکزی از علاقه‌مندان دعوت کرد در فراخوانی که به زودی به منظور انتخاب عنوانی کوتاه برای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها صادر می‌شود، شرکت کنند.

بر اساس فراخوان روابط عمومی وزارت ارتباطات، اسامی و یا عناوین ارسال شده باید فارسی و کوتاه، مرتبط با توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و داری همخوانی با نوع پروژه مورد نظر باشد.

همچنین این نام، عنوان یا عبارت کوتاه باید دارای مضامین امیدبخش، آینده نگر، دارای تاثیرگذاری بوده و بیانگر ارایه خدمت به مردم باشد. علاوه بر آن می توان از مضامین و اصلاحات مرتبط با پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده شود.

بنابه فراخوان منتشر شده، به اسم، عنوان یا عبارت برگزیده هدیه نفیسی تعلق می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-11-17 15:43

افزودن دیدگاه جدید