کد مطلب: 

288820

روند پیشبرد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای در استان های مازندران و سمنان توسط پیمانکار (+فیلم و تصاویر)

شرکت فن آوری ارتباطات نوین پردازش به عنوان پیمانکار اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، تاکنون پروژه‌های استان مازندران از جمله شهرهای نکا و کیاکلا را به اتمام و بهره برداری رسانده است و پروژه فیبرنوری در استان سمنان هم تا اواسط سال ۱۴۰۳ به اتمام و بهره برداری می‌رسد.
روند پیشبرد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای در استان های مازندران و سمنان

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، محمد علی اعوانی، مدیرعامل شرکت فن آوری ارتباطات نوین پردازش، گفت: این شرکت در سال ۱۳۸۲ با حضور جمعی از مدیران صنعت ارتباطات تاسیس و با مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی در سطح کشور توانست سهمی از بازار توسعه کشور را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: از جمله کارفرمایان این مجموعه، شرکت ارتباطات زیر ساخت، شرکت مخابرات ایران، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت قطار شهری تهران و کرج، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، شرکت صاایران و... هستند.

اعوانی، خاطرنشان کرد: با عنایت به تکلیف وزارت ارتباطات به اپراتورها در خصوص توسعه شبکه فیبر نوری (FTTx) این شرکت همکاری خود را با شرکت آسیاتک آغاز نموده و تاکنون پروژه های استان مازندران از جمله شهرهای نکا و کیاکلا را به اتمام و بهره برداری رسانده و هم اکنون این پروژه را در استان سمنان آغاز نموده است.

وی گفت: امید است با همت مدیران توانمند شرکت آسیاتک و اهتمام این شرکت، پروژه فیبرنوری کسب و کارها و منازل در سطح استان سمنان تا اواسط سال ۱۴۰۳ به اتمام و بهره برداری برسد.

اعوانی ادامه داد: نکته مهم و قابل توجه در شرکت آسیاتک، براساس بهره برداری کامل از بستر فیبرنوری است؛ به این صورت که پروژه ها باید در هر شهر به صورت کامل اجرا شده و  پس از اتمام اجرای عملیات عمرانی، کابل کشی، فیوژن بندی و سپس بلافاصله با نصب تجهیزات اکتیو بهره برداری و دایری جهت استفاده مشترکین صورت پذیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این پروژه ملی با حمایت دولت محترم و وزارت ارتباطات و اهتمام اپراتورها، تولیدکنندگان، تامین کنندگان و پیمانکاران در کوتاهترین زمان و کیفیت بالا جهت استفاده عموم مردم به بهره برداری برسد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2023-12-16 14:09

افزودن دیدگاه جدید