کد مطلب: 

286242

مدیرکل ارتباطات هرمزگان به سیتنا؛ پوشش 100 درصدی فیبرنوری منازل در کیش و چارک/ اتصال بیش از 600 مشترک به شبکه فیبرنوری در این دو شهر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان گفت: در تفاهم نامه‌ای که فی مابین شهرداری و مجری پروژه فیبرنوری استان در 9 شهر نوشته شده است، در جزیره کیش و بندر چارک 100 درصد منازل تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفت که در مجموع در این دو شهر بیش از 600 مشترک به شبکه پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری متصل شدند.
احد قویدل فرد

احد قویدل فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری در استان هرمزگان، اظهار کرد: در تفاهم نامه‌ای که فی مابین شهرداری و مجری پروژه فیبرنوری استان در 9 شهر نوشته شده است، در دو شهر کیش و بندر چارک، 100 درصد منازل تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفت که در مجموع در این دو شهر بیش از 600 مشترک به شبکه پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان ادامه داد: در شهرهای بندرعباس، بندر لنگه، بندر کنگ، میناب و جاسک، عملیات اجرایی و حفاری این پروژه آغاز شده است و پروژه سرعت قابل قبولی دارد.

وی، افزود: در شهرهای سیریک و بشاگرد انشالله ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی آنها انجام خواهد شد و امیدواریم به فراخور پیشرفت پروژه و نصب تجهیزات اکیتو مخابراتی، واگذاری سرویس فیبرنوری به شهروندان آغاز شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان در پایان اشاره کرد: عملیات حفاری پروژه فیبرنوری به ناهموار شدن خیابان‌ها و مخدوش شدن چشم انداز شهر منجر شده است به همین خاطر از مردم عزیز استان هرمزگان عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-16 13:12

افزودن دیدگاه جدید