کد مطلب: 

285283

یک پست اینستاگرامی؛ دلیل محرومیت هواداران از دیدن رونالدو در ورزشگاه آزادی

در حالی دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد که دلیل این محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه، انتشار یک پست توهین‌آمیز در حساب‌های کاربری رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام و تلگرام در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ است که باعث محرومیت برای هواداران پرسپولیس در نخستین بازی رسمی در لیگ قهرمانان آسیا شد.
یک پست اینستاگرامی؛ دلیل محرومیت هواداران از دیدن رونالدو در ورزشگاه آزادی

به گزارش سیتنا، پرسپولیس در حالی امشب در ورزشگاه «آزادی» میزبان النصر سعودی است که هواداران این تیم در این دیدار بسیار حساس از حضور در جایگاه تماشاگران محروم خواهند بود.

ماجرا از این قرار است که پرسپولیس در فصل 21-2020 و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با گوای هند همگروه بود و پیش از دیدار با این تیم، حساب‌های کاربری رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام و تلگرام با انتشار پستی برای این بازی از فتح هند توسط نادرشاه افشار نوشت و عنوان کرد بود که «283 سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند» این پست البته یک روز بعد ویرایش شد.

انتشار چنین پستی شکایت باشگاه هندی را به همراه داشت که رای نهایی آن یک جلسه محرومیت برای هواداران پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا به‌همراه داشت؛ محرومیتی که در بدترین زمان ممکن گریبانگیر دوستداران این باشگاه شد، زیرا 100 هزار هوادار (ظرفیت ورزشگاه آزادی) به‌دلیل محرومیت از دیدن رونالدو و دیگر ستارگان النصر از نزدیک محروم خواهند بود.

هزاران هواداران رونالدو ظهر دوشنبه 27 شهریور استقبالی تاریخی را از دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان به‌عمل آوردند؛ استقبالی که تعجب و حیرت بسیاری از رسانه‌های جهان را به‌همراه داشت.

طبق اعلام رسانه‌ها، نزدیک به 150 هزار هوادار ایرانی در جلوی درب هتل اسپیناس پلاس، محل اقامت النصر حضور داشتند.

تجمع و ازدحام جمعیت هواداران رونالدو در جلوی درب هتل به‌حدی بود که باشگاه النصر تصمیم گرفت تمرین و نشست خبری خود در ورزشگاه «آزادی» را لغو و به طبقه پایین هتل اسپیناس منتقل کند.

سایت العربیه نوشت: حساب کاربری ورزشی «433» که یکی از معروف‌ترین و معتبرترین رسانه‌های ورزشی جهان به حساب می‌آید، با انتشار ویدیویی از استقبال هواداران از اتوبوس النصر نوشت: «جنون رونالدو در ایران».

همچنین تصاویر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که شهرداری تهران اقدام به نصب بیلبوردهای خوش‌آمدگویی به کریستیانو رونالدو و ستارگان باشگاه النصر سعودی کرده است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر سه‌شنبه 28 شهریور ساعت 21:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر «آزادی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-09-19 08:09

افزودن دیدگاه جدید