کد مطلب: 

284476

وزیر ارتباطات خبر داد: استفاده روزانه بیش از ۲۰ میلیون نفر از پیام‌رسان‌های داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۴۰ میلیون نفر ماهانه از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند و روزانه برخی پلتفرم‌ها ۱۵ میلیون کاربر فعال دارند و در مجموع در روز بیش از ۲۰ میلیون نفر از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند.
عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور ظهر امروز (ششم شهریورماه) در حاشیه سفر به زنجان به‌مناسبت هفته دولت و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دولت گام‌های بلندی را در اغلب حوزه‌ها برداشته است، اظهار کرد: کیفیت خدماتی که دستگاه‌ها می‌دهند در حال ارزیابی است تا موانع سر راه آنها برداشته شود. امسال ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها هوشمند خواهد شد؛ خوشبختانه اقدامات بسیار خوب و موثری در راستای حکمرانی هوشمند صورت گرفته است.

وی متذکر شد: همه استعلام‌ها باید برخط باشد تا امور مربوط به مراجعه‌کنندگان سرعت پیدا کند. همه خدمات دستگاه‌ها تا پایان سال باید هوشمند شوند.

زارع‌پور افزود: فرایند دستگاه‌ها باید تغییر کند؛ چرا که با روند سنتی کارها به سختی پیش می‌رود. با توسعه حکمرانی هوشمند سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در تلاش هستیم زیرساخت‌های ارتباطی باکیفیت و باسرعت به زودی فراهم شود، تصریح کرد: پروژه عظیم فیبر نوری زنجان امروز کلید می‌خورد و زیرساخت‌های ارتباطی در شهر زنجان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده تکمیل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در تلاش هستیم سرویس‌های داخلی را توسعه دهیم، متذکر شد: باید فکری به حال محدودیت‌هایی که در پلتفرم‌های خارجی اعمال شده کرد تا ارتباطات مردم دچار مشکل نشود. سرویس‌های داخلی در همین راستا در حال توسعه هستند و کیفیت امکانات آنها هر روز در حال ارتقا است و بیشتر مورد اقبال قرار گرفته‌اند.

زارع‌پور متذکر شد: بیش از ۴۰ میلیون نفر ماهانه از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند و روزانه برخی پلتفرم‌ها ۱۵ میلیون کاربر فعال دارند و در مجموع در روز بیش از ۲۰ میلیون نفر از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی، یادآور شد: باید ظرفیت‌های بومی ارتقا یابد تا شغل‌های بیشتری ایجاد شود؛ اشتغال بیشتر برابر با ارزش‌افزوده بیشتر است.

زارع‌پور با بیان اینکه در تلاش هستیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم مردم از ارتباط با کیفیت بهره‌مند شوند، عنوان کرد: باید به کیفیت ارتباط مردم ارزش قائل شد. پلتفرم‌های داخلی باید به اندازه‌ای تقویت ‌شده و با کیفیت باشند که مردم با اقبال بیشتری از آنها استفاده کنند.

این مسئول در خصوص مطالبات بازنشستگان مخابرات نیز خاطرنشان کرد: ما سهام‌دار عمده مخابرات نیستیم، اما دولت در قبال بازنشستگان احساس مسئولیت دارد و در راستای حل مشکلات آنها در تلاش است. جلسات متعددی با شرکت مخابرات برگزار شده است. شرکت‌های مخابراتی متعهد شدند که یک سوم افزایش درآمدهای خود را صرف پرداخت مطالبات بازنشستگان کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (41 رای)
سیتنا 5
2023-08-28 14:18

افزودن دیدگاه جدید