کد مطلب: 

283894

آشنایی با پرکاربردترین سیستم عامل تلفن همراه

سیستم عامل‌های iOS و Android محبوب‌ترین سیستم عامل‌های موبایل محسوب می‌شوند و هر یک طرفداران خاص خودشان را دارند و هر دو سیستم عامل عملکرد بسیار خوبی دارند و هر کاربر بسته به سلیقه و نیازهای خود باید گوشی مجهز به هر یک از آن دو را تهیه کند.
سیستم عامل‌ موبایل

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، سیستم عامل‌های iOS و Android مزایا و معایب خود را دارند. از نظر امنیت، iOS عملکرد بهتری دارد چرا که اپل برنامه‌هایی را که در App Store قرار می‌گیرند، از قبل بررسی می‌کند و این باعث می‌شود که برنامه‌های مخرب به دست کاربران نرسد.

این در حالی است که در Android، کاربران می‌توانند برنامه‌هایی را نصب کنند که از منابع غیر رسمی تهیه شده باشد و این مسئله سبب می‌شود امکان نصب برنامه‌های مخرب نیز وجود داشته باشد. 

از نظر قابلیت شخصی‌سازی، Android سیستم عامل بهتری است چرا که به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات گسترده‌ای را در سیستم عامل خود اعمال کنند. این در حالی است که iOS چندان قابل شخصی‌سازی نیست. 

همچنین، Android تا حد زیادی با دستگاه‌های دیگر سازگار است، در حالی که iOS فقط با دستگاه‌های اپل سازگاری دارد.

با توجه به موارد گفته شده، باید گفت که هر دو سیستم عامل عملکرد بسیار خوبی دارند و هر کاربر بسته به سلیقه و نیازهای خود باید گوشی مجهز به هر یک از آن دو را تهیه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-08-13 13:27

افزودن دیدگاه جدید