کد مطلب: 

283883

رئیس رگولاتوری: به زودی بسته‌های مناسب ویژه اربعین توسط اپراتورها ارائه می‌شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: در سفر هفته گذشته به عراق، نمایندگان هر سه اپراتور را با خود بردیم تا با اپراتورهای این کشور مذاکرات جدی داشته باشند و به زودی بسته‌های مناسب ویژه اربعین توسط اپراتورها ارائه خواهد شد.
 امیر محمدزاده لاجوردی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کاربری در ویراستی خطاب به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: جناب وزیر و مسئول مربوطه آیا این تصویر صحت دارد؟ اگر بله واقعا باید فکری به حال این تبعیض زشت و کثیف بکنید و شرایط را بالعکس کنید و اگر خیر حتما تکذیبیه رسمی بدهید.

ویراست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال این کاربر، آورده است: هزینه رومینگ به توافق دو اپراتور مبدا و مقصد بستگی دارد و فقط به اپراتور مقصد (اپراتورهای ایرانی) مربوط نیست. در عین حال سپردم رییس سازمان تنظیم مقررات بررسی کنند.

ویراست

در همین راستا امیرمحمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام کرد: سلام و وقت بخیر، هزینه‌های رومینگ با ترکیه به دلیل همکاری اپراتورهای این کشور کمتر است. با این حال در سفر هفته گذشته به عراق نمایندگان هر سه اپراتور را با خود بردیم تا با اپراتورهای این کشور مذاکرات جدی داشته باشند. شب گذشته برگشتند. به زودی بسته‌های مناسب ویژه اربعین توسط اپراتورها ارائه می‌شود.

ویراست

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-13 09:57

افزودن دیدگاه جدید