کد مطلب: 

283250

آگهی استخدام نتفلیکس برای متخصص هوش مصنوعی در بحبوحه اعتصابات هالیوود

نتفلیکس که یک پلتفرم تولید سریال و فیلم و مستند برای نمایش خانگی است، پس از انتشار آگهی کار برای استخدام متخصص هوش مصنوعی با واکنش مملو از عصبانیت بازیگران و نویسندگان برجسته هالیوود روبرو شده است.
آگهی استخدام نتفلیکس برای متخصص هوش مصنوعی در بحبوحه اعتصابات هالیوود

به گزارش سیتنا، این آگهی کاری برای پیوستن به تیم یادگیری خودکار این شرکت است، که براساس یک الگوریتم به بینندگان کمک می‌کند برنامه‌های جدیدی را برای تماشا انتخاب کنند.

نتفلیکس گفته که دستمزد فرد استخدام شده تا ۹۰۰ هزار دلار در سال خواهد بود، که همین امر موجب خشم زیادی در صنعت سینما و تلویزیون شده است.

اتحادیه‌های هالیوود به دلیل نگرانی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی بر صنعت سرگرمی و پرداخت دستمزدها تأثیر می‌گذارد در حال حاضر دست به اعتصاب زده‌اند.

چندین آگهی استخدام برای اولین بار روز سه‌شنبه منتشر شد که در بیشتر آنها نتفلیکس گفته به متخصصان در زمینه هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف نیاز دارد.

در آگهی منتشر شده چندان واضح نیست که آیا کسی که با این دستمزد بالا استخدام می‌شود قرار است در خصوص محتوا در فیلم‌ها و سریال‌های تولید شده نتفلیکس مشاوره بدهد یا خیر.

در یک آگهی دیگر گفته شده به یک مدیر در تیم یادگیری خودکار نیاز است و کارمند آینده بایستی «بازخورد‌ها را جمع آوری کرده و نیازهای کاربر را درک کند» و در نهایت به تصمیم گیری‌ها در سرمایه گذاری کمک کند.

با این حال به نظر می‌رسد براساس این توضیحات، این مشاغل برای استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی نیازهای مالی برای برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

اما با همه اینها استفاده از هوش مصنوعی به یکی از نگرانی‌های اصلی اتحادیه بازیگران هالیوود تبدیل شده و آنها می‌گویند که به الگوریتم‌ها قدرت بیش از حد در این صنعت داده شده است.

فران درشر از اتحادیه بازیگران هالیوود به مجله تایم گفت که موفقیت منحصر به فرد هر فیلم یا برنامه تلویزیونی در حال حاضر بسیار کمتر از زمانی است که شبکه‌های تلویزیونی پخش کننده اصلی محتوا بودند.

به گفته او «اکنون الگوریتم‌ها دیکته می‌کنند که یک فصل از یک سریال باید چند قسمت باشد تا به تعداد مشترکین جدید برسید و از یک سریال چند فصل باید پخش شود.»

او گفت: «این باعث می‌شود تعداد قسمت‌ها در هر فصل به ۶ تا ۱۰ قسمت کاهش پیدا کند و تعداد فصل‌ها به سه یا چهار برسد و این زندگی شما را مختل می‌کند».

درشر می‌گوید «ما به طور سیستماتیک توسط یک الگوریتم کسب و کار که بر ما تحمیل شده، در حال فشار برای معیشت‌مان هستیم و این مشکلات بی‌شماری را برای همه از بالا تا پایین ایجاد کرده است.»

انجمن نویسندگان هالیوود سیستمی را پیشنهاد کرده است که براساس آن استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند نوشتن محدود شود و از استفاده از آن به عنوان منبع منبع جلوگیری می‌کند.

شرکت نتفلیکس تاکنون در خصوص لیست مشاغل خود اظهار نظری نکرده اما قبلا گفته بود که هوش مصنوعی جایگزین فرآیند خلاقیت نخواهد شد.

نتفلیکس می‌گوید: «بهترین داستان‌هایی که دارای اصالت و روشن‌بینی هستند اغلب از تجربیات خود افراد بیرون می‌آید».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-07-28 14:23

افزودن دیدگاه جدید