کد مطلب: 

283036

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی در ماه محرم

رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: هر ساله افراد سودجو با شروع ماه محرم با ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک‌ با عناوین فریبنده سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از شهروندان را دارند.
کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی در ماه محرم

به گزارش سیتنا، سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم گفت: هر ساله افراد سودجو با شروع ماه محرم با ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک‌ با عناوین فریبنده سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از شهروندان را دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند بسیاری از این صفحات به‌صورت آنی برای اهداف مجرمانه بارگذاری شده و بعد از جمع‌آوری نذورات از دسترس خارج می‌شوند. 

سرهنگ نقی‌مهر از شهروندان خواست: از کلیک کردن بر روی پیامک‌ها و تبلیغاتی که حاوی لینک بوده پرهیز کنند و نذورات خود را به شماره حساب هیئت‌های مذهبی و موسسات خیریه معتبر و شناخته شده واریز کرده و از واریز به حساب‌های نامعتبر خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتا گیلان از مردم خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-07-22 11:05

افزودن دیدگاه جدید