کد مطلب: 

282778

ضرورت استفاده رسانه‌ها از آموزه‌های فرهنگ رضوی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از آموزه‌های فرهنگ رضوی استفاده کنند، گفت: جهان امروز در حال مبارزه با اسلام است که نمونه آن را در جسارتی که در روزهای گذشته به قرآن شد دیدیم.
فرشاد مهدی‌پور

به گزارش سیتنا، فرشاد مهدی‌پور، در اختتامیه دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور در حرم مطهر فاطمه اخری (س) با اشاره به عناصر رسانه تراز فرهنگ رضوی اظهار کرد: عدالتخواه بودن و مشوق مهربانی در سطح جامعه و راوی آن بودن، ظلم ستیزی و حامی علم و دانش بودن از ویژگی‌های چنین رسانه‌ای است. 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از آموزه‌های فرهنگ رضوی استفاده کنند، افزود: جهان امروز در حال مبارزه با اسلام است که نمونه آن را در جسارتی که در روزهای گذشته به قرآن شد دیدیم. 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه باید بدانیم اسلام ستیزی را چگونه باید ترمیم کنیم، گفت: جشنواره رضوی به قدر وسع خود برای این اقدامات تلاش کرده و در نظر دارد با پیگیری اهداف خود در جشنواره‌های آتی این جریان رسانه‌ای ملی و بین المللی را پربار برگزار کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-15 10:36

افزودن دیدگاه جدید