کد مطلب: 

282649

نسخه‌های متعدد ویندوز ۱۱ به بازنشستگی نزدیک شدند

مایکروسافت به کاربران هشدار داد که نسخه‌های متعدد ویندوز ۱۱، تا سه ماه دیگر، در ۱۰ اکتبر سال ۲۰۲۳، به پایان عمرشان می‌رسند.
 ویندوز ۱۱

به گزارش سیتنا، مایکروسافت اعلام کرد نسخه‌های متعدد ویندوز ۱۱، ۲۱H۲ که در اکتبر سال ۲۰۲۱ منتشر شده بوده‌اند شامل هوم، پرو، پرو اجوکیشن و پرو برای ورک استیشن‌ها، پس از ۱۰ اکتبر سال ۲۰۲۳، دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت نخواهند کرد. مشتریانی که پس از این تاریخ، با قسمت پشتیبانی مایکروسافت تماس می‌گیرند، به به‌روزرسانی دستگاه خود به جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ هدایت می‌شوند تا همچنان تحت پشتیبانی بمانند.

پس از پایان مدت پشتیبانی، دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ منتشر شده است و با نسخه‌های هوم و پرو کار می‌کنند، دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی و کیفیت ماهانه که باگ‌ها و حفره‌های امنیتی را ترمیم می‌کردند، دریافت نخواهند کرد.

نسخه‌های متعدد ویندوز ۱۰، ۲۱H۲ هم در ماه‌های آینده به پایان دوره پشتیبانی رسیده یا بازنشسته می‌شوند.

مایکروسافت فهرستی از همه محصولاتی که در ماه‌های آینده به پایان دوره پشتیبانی رسیده یا بازنشسته می‌شوند را منتشر کرده است.

ویندوز ۱۱، ۲۲H۲ برای دستگاه‌های ویندوزی که از اکتبر، مطابق با معیار اعلام شده هستند، اکنون وارد دوره دسترس پذیری گسترده شده است. کاربران می‌توانند با چک کردن ویژگی‌ها یا مشخصات ویندوز ۱۱ و الزامات رایانه یا با کمک اپلیکیشن چک سلامت رایانه شخصی، امکان ارتقای دستگاه خود به ویندوز ۱۱ را بررسی کنند.

مایکروسافت سیستم‌هایی که اکنون با ویندوز ۱۱، ۲۱H۲ کار می‌کنند را وادار می‌کند به‌روزرسانی جدید را نصب کنند. این شرکت همچنین سند پشتیبانی و راهنمایی برای حل هر گونه مشکل در زمان ارتقا به ویندوز ۱۱، ۲۲H۲ را ارائه کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-07-11 14:54

افزودن دیدگاه جدید